Gratis fertilitetsbehandling i KBH.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2017

Anonym trådstarter

Hej baby.dk.

Jeg er 24 år og bor i København. Igår blev jeg desværre diagnostician med PCO.

Jeg skal nu i f-behandling og jeg kan læse mig frem til, at der er 1 års ventetid i det offentlige.
Jeg talte lidt med min læge om dette, og hun fortalte mig, at man (nogen steder) kan få hjælp via privat klinikker GRATIS hvis man skal have første barn.
Hun vidste dog ikke hvor.

Er der nogen herinde, som ved hvilke private kliniker i København, som giver gratis f-behandlingshjælp?

Vh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej baby.dk.

Jeg er 24 år og bor i København. Igår blev jeg desværre diagnostician med PCO.

Jeg skal nu i f-behandling og jeg kan læse mig frem til, at der er 1 års ventetid i det offentlige.
Jeg talte lidt med min læge om dette, og hun fortalte mig, at man (nogen steder) kan få hjælp via privat klinikker GRATIS hvis man skal have første barn.
Hun vidste dog ikke hvor.

Er der nogen herinde, som ved hvilke private kliniker i København, som giver gratis f-behandlingshjælp?

Vh

Min søster blev henvist til Trianglen i Hellerup. Der var ca. en måneds ventetid mod ca. et år på hospitalerne. Det var stadig gratis på Trianglen.

Anmeld Citér

26. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min søster blev henvist til Trianglen i Hellerup. Der var ca. en måneds ventetid mod ca. et år på hospitalerne. Det var stadig gratis på Trianglen.

Jeg har fået en tid i det private. Vi skal allerede til samtale midt december Men tak for dit svar!

Var din søster glad for sit forløb ved trianglen? Jeg har læst lidt blandet i anmeldelserne.

Anmeld Citér

27. november 2017

Yummimummy

Anonym skriver:

Jeg har fået en tid i det private. Vi skal allerede til samtale midt december Men tak for dit svar!

Var din søster glad for sit forløb ved trianglen? Jeg har læst lidt blandet i anmeldelserne.

IHvor har du fundet?

insemination er gratis alle steder men ivf og icsi skal man selv betale for i det private

Anmeld Citér

30. november 2017

Anonym trådstarter

Yummimummy skriver:

IHvor har du fundet?

insemination er gratis alle steder men ivf og icsi skal man selv betale for i det private

Jeg er meget ny på dette område, og jeg ved desværre ikke hvad IVF og ICSI er?
Vores læge sagde, at vi nok skal incimineres da vi har PCO og nedsat sædkvalitet.

Jeg havde hospitalet, Herlev, som sagde at man selv skulle betale hvis man gik i det private.
Og jeg havde en praktiserendelæge, som var dybt uenig.

Somsagt, jeg ved ikke så meget til det. Men jeg får nok besvaret en del spørgsmål her midt december.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.