Fnuller!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
1 svar
1 synes godt om
21. november 2017

Awd

Hej herinde

Tænker om der sidder nogle kyndige damer (og mænd) med et bud (gerne link) på hvad der kan være galt med vores tørretumbler eller vaskemaskine?

Sagen er den at vi ikke ved om det er den ene eller anden maskine den er galt med?

Lige pludselig (har haft vaskemaskine og tørretumbler i mange år og har aldrig oplevet det før?) men vores tøj er blevet VANVITTIGT tyndslidt, som i håndklæder der går i stykker ved brug osv (altså heeeeelt fladt uden lurv og helt mørt?!)

Der er fnuller OVER ALT!! (Og maskinen + filter er proppet med fnuller, selvom vi tømmer fnuller hver gang (nogle gange flere gange på en tørring) + filter?

Vi har også prøvet at tørre halve maskiner og det er lige så slemt?!

Ved godt at det slider på tøjet med tørretumbler, men det har aldrig aldrig været et problem før og opstod for ca 1/2 år siden (hvor vi købte ny vaskemaskine??)

Tumbleren virker ellers, men er ca 6-8 år gammel.

Der er intet fnuller i vaskemaskinen efter vask.

Er det tegn på den er defekt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2017

Vivienne

Vores tørretumbel har to filtre. Den ene er ret tydelig at se. Den tømmer jeg efter hver brug. Den anden er lidt “gemt” og den havde jeg ikke opdaget, havde min mand ikke fortalt mig det. Den gemte filter er lidt mere kompliceret at rense, så det gør min mand ca. 1 gang om mnd. 

Kan det være det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.