Nogle der ved hvor.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2017

ann-kristina

Jeg ved ikke hvor du søger hjælp, men hvis du skriver dit mobilnr giver jeg gerne et lille tilskud på mobilpay til en fødselsdagsgave

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2017

Anonym trådstarter

ann-kristina skriver:

Jeg ved ikke hvor du søger hjælp, men hvis du skriver dit mobilnr giver jeg gerne et lille tilskud på mobilpay til en fødselsdagsgave

Hvor er du sød  

jeg har Søgt enkelt ydelse, jeg har rykket kommunen, både telefonisk og på mail. Og det tager tid siger de.

jeg har søgt hjælp i næstehjælperne, vi har prøvet skralde, men her hvor vi bor er det ikke muligt at skralde noget. Og hvor vi fandt noget var det dårligt. 

Jeg vil gerne sende mit nummer i en PB, og jeg skal nok betale tilbage , jeg er SÅ ked af den situation her og virkelig virkelig flov 

Anmeld Citér

19. november 2017

ann-kristina

Anonym skriver:

Hvor er du sød  

jeg har Søgt enkelt ydelse, jeg har rykket kommunen, både telefonisk og på mail. Og det tager tid siger de.

jeg har søgt hjælp i næstehjælperne, vi har prøvet skralde, men her hvor vi bor er det ikke muligt at skralde noget. Og hvor vi fandt noget var det dårligt. 

Jeg vil gerne sende mit nummer i en PB, og jeg skal nok betale tilbage , jeg er SÅ ked af den situation her og virkelig virkelig flov 

Hej

Jeg sender gerne et lille tilskud ogvselvfølgelig skal du ikke betale tilbage. Du kan bare skrive en pb så er det fint.

Vi kan alle komme i problemer uden at kunne gøre for det.

Anmeld Citér

19. november 2017

Frk.2019

Hej

Jeg sender gerne et lille tilskud ogvselvfølgelig skal du ikke betale tilbage. Du kan bare skrive en pb så er det fint.

Vi kan alle komme i problemer uden at kunne gøre for det.

Godt nok flinkt at dig. Ikke alle der ville være så hjælpsomme og godmodige. Alt godt til dig (og selvfølgelig også tråd starter)

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym trådstarter

Frk.Gravid skriver:

Godt nok flinkt at dig. Ikke alle der ville være så hjælpsomme og godmodige. Alt godt til dig (og selvfølgelig også tråd starter)

Jeg er helt enig!

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym

ann-kristina skriver:

Waow hvor er du bare sød, jeg synes det er fantastisk stort gjort af dig

Og hvor er det en øv situation du står i søde trådstarter. Kram til dig

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Waow hvor er du bare sød, jeg synes det er fantastisk stort gjort af dig

Og hvor er det en øv situation du står i søde trådstarter. Kram til dig

Mange tak 

Anmeld Citér

19. november 2017

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Hvor er forresten sådan et bytte marked?? Det kender jeg ikke til 

Kan godt se det er anderledes med gave og hans handicap. Så er oplevelse ikke smart. 

Byttemarkeder er vist over hele landet. Det er mega smart.  Jeg fandt det i vores by ved bare at google 

Anmeld Citér

19. november 2017

mummitrolden

Øv en situation.  Prøv at søg efter mad inde i gruppen 'vi er til for at hjælpe hinanden' på facebook 

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym trådstarter

mummitrolden skriver:

Øv en situation.  Prøv at søg efter mad inde i gruppen 'vi er til for at hjælpe hinanden' på facebook 

Den har jeg desværre prøvet, der er ikke mange omkring hvor vi bor 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.