Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
1 svar
1 synes godt om
19. november 2017

MorDulle

Jeg testede positiv for 14 dage siden, og min læge skønnede dengang at jeg var 4 uger henne. Jeg var så til scanning hos Gynægolog i torsdags, men hun kunne kun se sækken med fostervand og mente derfor at jeg var under 5 uger henne. Jeg tester stadig bragende positiv, og min læge siger også at så længe der er sæk med fostervand, så er der også noget på vej.

Jeg skal have taget blodprøver hver dag i næste uge og så skal jeg op og scannes igen

Hvad er jeres tanker? Jeg er ved at blive skør af bekymring 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2017

Morigenigen

MorDulle skriver:

Jeg testede positiv for 14 dage siden, og min læge skønnede dengang at jeg var 4 uger henne. Jeg var så til scanning hos Gynægolog i torsdags, men hun kunne kun se sækken med fostervand og mente derfor at jeg var under 5 uger henne. Jeg tester stadig bragende positiv, og min læge siger også at så længe der er sæk med fostervand, så er der også noget på vej.

Jeg skal have taget blodprøver hver dag i næste uge og så skal jeg op og scannes igen

Hvad er jeres tanker? Jeg er ved at blive skør af bekymring 

Din læge har skønnet, hvor langt du er henne ud fra din sidste menstruations første dag og med udgangspunkt i, at gennemsnitskvinden har en cyklus på 28 dage og ægløsning på 14. dagen i cyklus. Din cyklus er måske lidt længere, din ægløsning er måske faldet nogle dage senere, og måske har ægget sat sig fast et par dage senere end gennemsnittet.

Ved mit første barn fik jeg rykket min termin 10 dage tilbage ved de første skanninger, og det passede helt perfekt, og han blev født 40+0 ud fa terminsskanningen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.