Er den positiv eller tæt på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2017

Anonym trådstarter

Har netop taget denne ægløsningstest og er i tvivl om den er positiv? Billedet er taget efter 5 min. og der står på pakken man først kan være sikkert på positivt svar efter 10 min. Men syntes den bliver mere og mere positiv  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2017

Morigenigen

Anonym skriver:

Har netop taget denne ægløsningstest og er i tvivl om den er positiv? Billedet er taget efter 5 min. og der står på pakken man først kan være sikkert på positivt svar efter 10 min. Men syntes den bliver mere og mere positiv  

Den ser positiv ud. 

Anmeld Citér

18. november 2017

Iby1210

Jeg vil ikke sige den er positiv. Stregene skal som det mindste være lige kraftige. Prøv igen i morgen-er sikker på den er positiv der! 

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym

Den er 100 procent negativ. Teststregen er ikke nær så kraftig som kontrolstregen, og den skal være mindst ligeså kraftig - oftest kraftigere end kontrolstregen.

Anmeld Citér

19. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Af hvad jeg har læst herinde på baby.dk 

og de teste som nogle kvinder sætter ind. Så når jeg ser på din så er stregerne ikke lige tydelig  desværre. 

Anmeld Citér

19. november 2017

Anonym

Den er negativ. Næste gang er det måske en god idé først at tage et billede og lægge det op når de 10 minutter er gået? Det giver trods alt ikke ret meget mening at få folks vurdering af en test når den ikke engang har haft tid til at udvikle stregen ordentligt endnu. 

Anmeld Citér

21. november 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar  Er stadig meget i tvivl om den var/er positiv, syntes det aftog som tiden gik og den ser mere negativ ud nu, end da jeg tog den  har taget test de sidste par dage der så lige sådan ud så er i tvivl om jeg har haft ægløsning eller hvad (er på dag 18). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.