Hvis man er ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
9 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2017

Anonym trådstarter

uha ha ja, sagen er den at det for det første er EB lang historie som faktisk er gået stødt bed ad i en rums tid. 

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre af mig selv. 

Jeg har haft nogle skænderier med nære familiemedlemmer, hvilket har elimineret julen mere eller mindre med dem. 

Har børn som heldigvis er for små til at forstå, så det betyder at min mand og jeg nok rejser med børnene i ferien.

men jeg er nyuddannet og kan simpelthen ikke “få en chance” på arbejdsmarkedet, har de sidste 2,5 måneder søgt 30 stillinger, hvor af jeg har været til 2 samtaler - begge valgte mere erfarende jobansøgere og hver gang der tikker et afslag ind i mailboksen, jo mere føler jeg at jeg går i stykker inden i - min mand er frustreret over jeg ikke har fået noget job og giver mig skylden for ikke have fået noget, hvilket får mig til at føle mig en total fiasko overfor min familie. Jeg er glad og udadvendt til daglig og griner og snakker meget med alle mulige, men inderst inde har jeg det virkelig dårligt med mig selv og den situation jeg er endt i.

jeg føler at det er begyndt at gå ud over mine børn og min mand og derfor har jeg taget kontakt til min læge som anbefalet gå ture og vejrtrækningsøvelser - det virker absolut ikke 

desuden er jeg stresset over jobsituationen i så stor en grad at jeg får bumser over alt - og jeg har normalt INGEN - desuden har jeg ædt mine følelser siden sommers i sådan en grad at jeg har taget 20 kg på  så nu er jeg også fed oveni - tillykke med det 

hva kan jeg jeg dog gøre selv her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

uha ha ja, sagen er den at det for det første er EB lang historie som faktisk er gået stødt bed ad i en rums tid.