Hvad pokker er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2017

Anonym trådstarter

Åhhh jeg har den sidste måned døjet med ekstrem kløe forneden. Det er frygteligt!!

For 2 måneder siden blev jeg behandlet for svamp med god virkning. Vær rød, øget udflåd mv. Det hjalp og gik over.

Ca 14 dage efter begyndte kløen. Jeg klør mig til blods. Jeg har smurt i alverdens midler, og intet hjælper. Det er ikke svamp! Har ikke udflåd og der er intet at se. Jeg er ikke gravid. Har ikke skiftet trusseindlæg eller vaskemiddel og har ikke mens da jeg ingen livmoder har.

Jeg har bestilt tid ved lægen på mandag - men hvordan dæmper jeg den forbistret kløe?

Jeg er gift i et solidt forhold på 23.år , og han ville aldrig være utro. Har for sjov spurgt ham, og han har opfordret mig længe til lægebesøg. Så tænker at kønssygdom er udelukket.

Nogle der har prøvet det? Og har råd til at dæmpe kløen.. ..hjælpppp...det får også ud over sexen, da der svier når vi prøver...jeg er desperat !!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2017

Bumdidum

Hvor lang tid smurte du dig med cremen til svamp? Og hvilken creme brugte du?

Anmeld Citér

16. november 2017

Anonym trådstarter

Bumdidum skriver:

Hvor lang tid smurte du dig med cremen til svamp? Og hvilken creme brugte du?

Jeg brugte canesten og smurte vel i ca 14 dage.  Fik også en pille jeg skulle sluge. Kan dog ikke huske hvad den hed. 

Anmeld Citér

16. november 2017

Aspek

Som akut kløedæmpende vil jeg anbefale avene thermal kildevandsspray. Hav den i køleskabet og spray når det bliver for meget. Den skal ikke rystes inden brug- vigtigt. Kan købes på apoteket. Det vil ikke forværre irritation, da det er rent kildevand og kan måske holde dig gående indtil du kommer til lægen.

Anmeld Citér

16. november 2017

Anonym

Jeg havde også ekstrem kraftig kløe i en periode og blev behandlet for svamp. Det hjalp også 14 dage så kom det igen. Endnu en behandling. Kom stadig igen. Jeg havde herpes der først gik i udbrud senere. Blev fejldiagnoseret med svamp. 

Afsted til lægen med dig. 

Anmeld Citér

16. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde også ekstrem kraftig kløe i en periode og blev behandlet for svamp. Det hjalp også 14 dage så kom det igen. Endnu en behandling. Kom stadig igen. Jeg havde herpes der først gik i udbrud senere. Blev fejldiagnoseret med svamp. 

Men er det ikke kun sexuelt overført? Skal til læge på mandag.

Anmeld Citér

16. november 2017

Anonym trådstarter

Aspek skriver:

Som akut kløedæmpende vil jeg anbefale avene thermal kildevandsspray. Hav den i køleskabet og spray når det bliver for meget. Den skal ikke rystes inden brug- vigtigt. Kan købes på apoteket. Det vil ikke forværre irritation, da det er rent kildevand og kan måske holde dig gående indtil du kommer til lægen.

Jeg smutter på apoteket. Kan slet ikke være i mig selv. Synes det bliver provokeret af at jeg klør....så klør det bare endnu mere...

Anmeld Citér

16. november 2017

xStinepigen

Anonym skriver:

Det samme skete for mig

Anmeld Citér

16. november 2017

Anonym

Herpes kan man jo blive smittet med på tusinde forskellige måder. Der er jo både Herpes genetalis (som er kønssygdommen) og "aldmindelig" Herpes, bedre kendt som Forkølelsessår.

Herpes kan godt klø, selvom det ikke er i udbrud.

Anmeld Citér

16. november 2017

Anonym

Men er det ikke kun sexuelt overført? Skal til læge på mandag.

Nej nej slet ikke. Der er tusinde måder man kan smittes med herpes på.  Herpes i underlivet betegnes ganske rigtig som en kønssygdom. Men den behøver ikk være seksuelt overført. 

Og det kan ligge i kroppen i mange mange år før det bryder bare ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.