Hvad bruger du i varme og el per mdr ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. november 2017

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Da kæresten og jeg lige er flyttet i hus, er vi spændt på hvad varme og el forløber sig op på. 

Derfor er jeg lidt nysgerrig for hvad i andre bruger i el og varme, da det er de 2 jeg kan følge med i på dagsbasis hvis jeg vil. 

Hvad bruger i om dagen på varme ? altsår i MWH. det kan tit aflæses på ens selvbetjening hvor man får varme fra. 

Og det samme med el hvad bruger i om dagen på el ? alt KWH

Derudover vil jeg gerne vide hvor stort hus/lejlighed dette bruges på og hvor mange personer i er  

Håber i kan fortælle lidt i kr og øre hvad i bruger i mdr på disse ting. 

Det skal siges huset er 186 + kælder, som ikke bliver varmet op. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2017

KommendeMor88

Profilbillede for KommendeMor88

Hvis det skal være bare lidt sammenligneligt, bliver du nødt til at tage højde for energimærkningen i stedet for kun brugt antal kWh.

Vores nye hus, energimærke A15 må max bruge 43 kWh, i vores tilfælde en årlig regning på omkring 6500 kr, men hvor tæt vi kommer på ved jeg ikke - vi har ikke boet der så længe endnu.

Anmeld Citér

15. november 2017

MorTil3+

SANIE89 skriver:

Da kæresten og jeg lige er flyttet i hus, er vi spændt på hvad varme og el forløber sig op på. 

Derfor er jeg lidt nysgerrig for hvad i andre bruger i el og varme, da det er de 2 jeg kan følge med i på dagsbasis hvis jeg vil. 

Hvad bruger i om dagen på varme ? altsår i MWH. det kan tit aflæses på ens selvbetjening hvor man får varme fra. 

Og det samme med el hvad bruger i om dagen på el ? alt KWH

Derudover vil jeg gerne vide hvor stort hus/lejlighed dette bruges på og hvor mange personer i er  

Håber i kan fortælle lidt i kr og øre hvad i bruger i mdr på disse ting. 

Det skal siges huset er 186 + kælder, som ikke bliver varmet op. 

Vores hus er 147kvm og der hører så et autoværksted til vi bruger ca 1000kr om måneden på strøm og ca 800kr om måneden  i varme, vi har oliefyr og brændeovn.

Anmeld Citér

15. november 2017

Mortilah

185 m2 og fjernvarme. 15000 kr årligt. Alm 100 år gammelt hus med vinduer af ældre dato.

El: ca 1000 kr mdr. Gennemsnitligt 4 pers i hustanden. (Bonusbørn på halv tid)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.