Hejsa. Jeg venter mit første barn, og sat til den 20/11 som er på mandag. Jeg er lidt rundforvirret omkring det med udbetaling af barselspenge. Jeg har indtil nu fået udbetaling fra udbetaling Danmark, men i torsdags i sidste uge fik jeg løn fra mit job af, hvilket forvirrede mig, da jeg havde forstået på det at jeg fremover vil få fra udbetaling Danmark, jeg har prøvet ringet til damen fra lønkontoret af fra mit job for at få svar på om de nu betaler løn til mig under min barsel, men hun er ikke til at træffe før i morgen og jeg er totalt i vildrede, for hvad sker der så når jeg har født? Hvorfra får jeg så betaling fra resten af barselen til jeg starter på job??
Info jeg er ansat som fabriksarbejder arbejder 37 timer om ugen. Har prøvet at læse om overenskomsten, men forstår den ikke. Og min fagforening har kun åbnet en gang om ugen så de er heller ikke til at få fat i, og en tillidsmand på jobbet har vi ikke længere, så jeg er lidt i urede her. Håber der sidder en derude der har mere forstand på det end jeg selv har.
Anmeld
Citér