3. Gang hvornår mærkede du liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. november 2017

Bella&Lina

Er 9+6 idag, og nogle fra min terminsgruppe på fb mener allerede at ha mærket liv heromkring, som 1. Og 2. Gangs . Jeg mærker intet, men er meget nysgerrig. Så hvornår mærkede i liv som 3. Gangs gravide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2017

Mom

Profilbillede for Mom

Uden at jeg kan huske det præcist - det var i 2007/08. Så mener jeg at jeg som 3 gangs kunne mærke lidt liv omkring uge 16.

Anmeld Citér

14. november 2017

Anonymor

Bella&Lina skriver:

Er 9+6 idag, og nogle fra min terminsgruppe på fb mener allerede at ha mærket liv heromkring, som 1. Og 2. Gangs . Jeg mærker intet, men er meget nysgerrig. Så hvornår mærkede i liv som 3. Gangs gravide? 

Må sige jeg er lidt skeptisk over at mærke liv allerede omkring 9+.....

Nå, men først omkring halvvejs. Men moderkagen vender også ud mod maveskindet denne gang - så det var en lang ventetid 

Anmeld Citér

14. november 2017

Bella&Lina

Anonymor skriver:

Må sige jeg er lidt skeptisk over at mærke liv allerede omkring 9+.....

Nå, men først omkring halvvejs. Men moderkagen vender også ud mod maveskindet denne gang - så det var en lang ventetid 

Det er jeg også  men hvis de mener dét så skal jeg ikke være den der sætter gang i hønsegården  det gjorde mig dog nysgerrig. Kan ikke huske hvornår jeg mærkede liv sidst, men mener omkring 14-15 

Anmeld Citér

14. november 2017

Babydreng2015

Jeg er 2. Gangs gravid og mærkede liv 13+5 denne gang, første gang var jeg 15+ et eller andet... men 9. Uge lyder meget tidligt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.