Hver eneste gang min biologiske mor tager kontakt, kan jeg ikke lade være med at håbe på at denne gang bliver det anderledes...
Denne gang vil hun rent faktisk være en mor for mig fremfor at prøve at være storesøster...
3 gange indenfor de sidste 6 år har jeg prøvet at lade hende ind i mit liv...
Hver gang er det endt med at jeg sidder og tuder og føler mig som den 5-årige pige igen der blev efterladt hos fremmede...
hver gang ender jeg med at sidde og føle mig dum og naiv fordi jeg bliver ved med at prøve...
Denne gang skrev hun og spurgte hvordan det gik... Jeg tænkte okay vi prøver igen.. denne gang gav jeg et helt ærligt svar, fortalte om de kampe vi kæmper lige nu og prøvede at lade være med at håbe på for meget... prøvede at lade være med at forvente noget fra hende af...
Alligevel så sårer hendes korte svar mig... eneste svar var bare: okay håber det bedste for jer.. ingen smiley eller på nogen anden måde interesse i at snakke videre...
hvorfor er jeg så dum og naiv?
Hvorfor bliver jeg ved med at lade hende få kontakt?
Der er så meget forhistorie.. så meget barndom spildt og så mange problemer jeg har i dag pga de ting hun har gjort eller ikke gjort...
Jeg havde bare mest brug for at komme ud med det...
Min kæreste siger hver gang hvorfor jeg dog lader hende komme ind... Hun er min biologiske mor, men har aldrig rigtigt været en mor for mig... hun har aldrig rigtig taget min side i konflikter eller beskyttet mig når jeg havde brug for det... slet ikke hvis det betød hun risikerede en konflikt...
Mine plejeforældre har sagt at det er op til mig om jeg vil hende eller ej... min plejemor har fået alt af vide jeg har husket fra min barndom og det fik hende til at græde over at hun aldrig havde opdaget hvor slemt det var for mig... Hun forstår mig godt at jeg ikke ønsker kontakt til min biologiske mor, men hun forstår også at jeg et sted håber på at have det...
jo mere jeg skriver desto mere kommer der frem jeg har lyst til at dele...
nu slutter jeg... jeg skal have puttet min søn...