Samsovning..?..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
3 svar
2 synes godt om
11. november 2017

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har et spørgsmål til alle jer som somsover med jeres børn, hvordan får i sexlivet til at hænge sammen? vi har en stor datter på 11år, 1 på 6 år og tvillinger på 10 mdr.

De 2 store deler værelse og tvillingerne sover sammen med os, da vores lejlighed er ret lille kun en 3 værelse.

Et meget privatspørgsmål, men synes måske vores sexliv er ved at gå helt i stå...

Knus herfra mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har et spørgsmål til alle jer som somsover med jeres børn, hvordan får i sexlivet til at hænge sammen? vi har en stor datter på 11år, 1 på 6 år og tvillinger på 10 mdr.

De 2 store deler værelse og tvillingerne sover sammen med os, da vores lejlighed er ret lille kun en 3 værelse.

Et meget privatspørgsmål, men synes måske vores sexliv er ved at gå helt i stå...

Knus herfra mig

Sex i stuen når alle unger sover  

sex behøver jo nødvendigvis ikk foregå om natten og i dobbeltsengen

Anmeld Citér

11. november 2017

Thea14

Vi havde vores datter i soveværelset til hun var 4 år og sover nu i stuen sammen vores søn på snart 2 måneder. - begge børn har dog haft egen seng fra starten.

Da vi kun havde den store havde vi enten sex i stuen eller stille i soveværelset når hun sov. Nu er hun så også tit på weekend hos bedsteforældrene og det åbnede jeg nogle muligheder.

Nu har vi ikke startet sexlivet op efter fødslen af lillebror, men ser det ikke som et problem at have sex mens han sover tungt i sin seng.

Anmeld Citér

11. november 2017

God-mor

Anonym skriver:

Hej.

Knus herfra mig

I stuen  vi har en baby og en på 4 og er heller ikke så aktive pt. Sådan er det i perioder  hvad med i aftaler en fast dag om ugen (Det lyder så uromantisk) men det kan godt sætte gang i sexlivet med faste aftaler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.