Intimbarbering pinlig spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.325 visninger
6 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2017

Anonym trådstarter

Jeg har været lidt for voldsom med min skraper og nærmest skåret hele mit underlig op

Læst : mine ydre læber er hævet, virkelig ømme og der er "sår på" samt mellem kødet er rødt og ømt.

Er der noget jeg kan gøre? - skal jeg gå til lægen  med det? - nu har jeg nærmest ikke kunnet gå i 4-5 dage (men bliver jo nødt til det, så det får jo ikke rigtigt ro dernede).

Tror i det blive normalt igen, ej jeg er seriøst bange og meget pinlig over det.

Har smurt lidt mad neutral creme, men er heller ikke vild med at smøre med creme dernede, sover uden trusser så det får luft (det gør også ret ondt at have trusser og bukser på) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2017

Anonym

Hvis jeg skal have noget til at hele HURTIGT på min krop - så smøre jeg klorhexidin creme på de områder - tyndt lag flere gange om dagen og så er det som regel helet inden for 2-3 dage alt efter hvor meget det drejer sig om og hvor tit du smøre 

Anmeld Citér

11. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har været lidt for voldsom med min skraper og nærmest skåret hele mit underlig op

Læst : mine ydre læber er hævet, virkelig ømme og der er "sår på" samt mellem kødet er rødt og ømt.

Er der noget jeg kan gøre? - skal jeg gå til lægen  med det? - nu har jeg nærmest ikke kunnet gå i 4-5 dage (men bliver jo nødt til det, så det får jo ikke rigtigt ro dernede).

Tror i det blive normalt igen, ej jeg er seriøst bange og meget pinlig over det.

Har smurt lidt mad neutral creme, men er heller ikke vild med at smøre med creme dernede, sover uden trusser så det får luft (det gør også ret ondt at have trusser og bukser på) 

Jeg ville nok kontakte lægen når det er rødt oghævet. Kan være der er gået infektion i. 

Anmeld Citér

12. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker også et smut til lægen, lyder som den bedste plan! Vh Stine 

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonym

Ej puha det lyder ikke rart, jeg ville også smutte til lægen - just in case.

Derudover kan jeg anbefale at købe en god skraber - fx. venus skraber (husk at skifte blade tit) og så apotekets intimbarberingsskum/gele. Når jeg skraber, går jeg meget forsigtigt til værks og gør det altid som den sidste ting i badet, så huden er varmet godt op inden og så barberer jeg først øverst og så sætter mig i hug og barberer meget forsigtigt længere ned, mærker altid hvor jeg barberer med den ene hånd inden jeg gør det med den anden.

Anyway det kan være du har din egen gode måde at gøre det på, vil bare give min - måske noget kunne bruges ;-)

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonym

Og først med hårerne og så mod hårene og skyl skraber imellem hver gang du skraber

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonym

Jeg vil nok også anbefale en tur til lægen, når det er så slemt som du beskriver��

Men i mellemtiden ville jeg behandle det som en rød røv hos babyer. Af metoder tænker jeg; kogtvandsklude der skiftes ved hvert toiletbesøg, eller en god salve hvis du ligger inde med det. Her har inotyol altid reddet en hudløs numse��

Og fremover så gør som flere andre har påpeget; altid start med hårene (og bedst hvis du kan nøjes med det) og så en god skraber, personligt vil jeg varmt anbefale dem fra barberskabet.dk. De koster en brøkdel af Venus mv, og jeg har ingen problemer haft efter jeg skiftede. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.