2 gangs gravid og bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2017

Anonym trådstarter

Hej damer 

Skriver for at håbe mine tanker er normalt her 2 gang jeg er gravid har i forvejen en søn på 20 måneder.  

Sagen er den jeg er pisse bange for om jeg kan klare det.  Allermest har jeg dårlig samvittighed over for min søn elsker ham virkelig så hmmelhøjt og jeg vil ikke have han føler jeg kommwr til at svigte ham osv. Jeg vil have når den nye kommer at han stadig føler sig lige så elsket som nu. 

Har i andre 2 gangs gravide også haft de tanker her anden gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej damer 

Skriver for at håbe mine tanker er normalt her 2 gang jeg er gravid har i forvejen en søn på 20 måneder.  

Sagen er den jeg er pisse bange for om jeg kan klare det.  Allermest har jeg dårlig samvittighed over for min søn elsker ham virkelig så hmmelhøjt og jeg vil ikke have han føler jeg kommwr til at svigte ham osv. Jeg vil have når den nye kommer at han stadig føler sig lige så elsket som nu. 

Slet ingen 

Anmeld Citér

11. november 2017

Anonym

Jeg venter også nr. 2 og går da også med den tanke, om jeg nu "glemmer" den store, han er 4 år, osv.. Tror det er meget almindeligt at have disse tanker, og tror det hele kommer meget naturligt når den lille kommer 

Anmeld Citér

11. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg venter også nr. 2 og går da også med den tanke, om jeg nu "glemmer" den store, han er 4 år, osv.. Tror det er meget almindeligt at have disse tanker, og tror det hele kommer meget naturligt når den lille kommer 

Det håber jeg virkelig 

Anmeld Citér

11. november 2017

God-mor

Anonym skriver:

Hej damer 

Jeg havde det på samme måde da jeg ventede nummer 2. Det er hårdt til tider at være mor til to, men det er SÅ dejligt og hyggeligt at det opvejer den manglende søvn osv.  Det er lige så stort at blive mor 2. gang og man får pludselig dobbelt op med kærlighed til sine guldklumper. Der går intet fra nummer 1 udover at man naturligvis er meget på én baby, men man involverer jo den store så meget det er muligt. Min mand var meget over vores store pige og det fungerede så godt 

Nyd din graviditet og den sidste tid med din førstefødte som enebarn Men dit barn får en kæmpe gave. Se det på den måde. 

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg havde det på samme måde da jeg ventede nummer 2. Det er hårdt til tider at være mor til to, men det er SÅ dejligt og hyggeligt at det opvejer den manglende søvn osv.  Det er lige så stort at blive mor 2. gang og man får pludselig dobbelt op med kærlighed til sine guldklumper. Der går intet fra nummer 1 udover at man naturligvis er meget på én baby, men man involverer jo den store så meget det er muligt. Min mand var meget over vores store pige og det fungerede så godt 

Nyd din graviditet og den sidste tid med din førstefødte som enebarn Men dit barn får en kæmpe gave. Se det på den måde. 

Tusind tak. Og hvor dejligt at vide mine tanker ikke er unormale 

Anmeld Citér

12. november 2017

Thea14

Jeg havde også de tanker - og en sjælden gang i mellem kan jeg også have dem efter lillebror er kommer til verden. 

Men har en stolt 4 årig der elsker sin lillebror, og bestemt ikke vil undvære ham.

Anmeld Citér

13. november 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Uh jeg tænker de samme tanker - jeg er bare gravid med nummer 3 ��Men jeg tror man gør det, når man er i det??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.