Min familie og jeg skal til barnedåb i København den 13. Januar (vi er fra Midtjylland)
så faldt jeg lige over en deal med billigt hotel og har bestilt og betalt..
men men men... blir så i dag gjort opmærksom på, af en veninde, at det faktisk lige præcis er det hotel/hostel det blev skudt ved for en uges tid siden..
Som i, at det faktisk nu er skudhuller i deres indgangsparti...
jeg selv tar det forholdsvis afslappet, men blir da alligevel lidt utryg..
vi har vores 2 børn med.. Vi skal kun være der når vi skal sove ellers skal vi være på Sydhavnen..
hvad tænker i?
Jeg tror faktisk, at det opleves 'værre' for jer, der ikke bor i København. Forstå mig ret:
Jeg synes, det er trist og sørgeligt, der bliver skudt. Jeg er virkelig bekymret for, om det bliver ny hverdag. Hvor vi blot ser på - og ikke længere reagerer - at folk bliver skudt. Det der med, når en given tilstand pludselig bliver normal. Jeg er desværre selv blevet en af dem, der tænker 'når, nu igen' og så laver det eneste modtræk jeg kan: går med i fakkeltog, beboerforening, kvarterudvalg mv.
Min familie skider også grønne grise hver gang EB har en ny 'breaking'. Men så slemt opleves det ikke, når man bor midt i det. Men altså eftersom I ikke lyder til hverken at være bandemedlemmer eller sælge hash fra bilens bagagerum, så ville jeg tage det helt roligt
Vh.
Anmeld
Citér