Boblebad og sauna?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.723 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

Nova's mor

Har bare lige et spørgsmål, er der nogen som ved om man må gå i sauna når man er gravid og hvad med boblebad???

Er bare lige i tvivl og håber nogen herinde kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Plysbjørnen

with.love skriver:

Har bare lige et spørgsmål, er der nogen som ved om man må gå i sauna når man er gravid og hvad med boblebad???

Så vidt jeg Husker er det kun de sidste 3 mdr af graviditeten du ikke må tage boblebad, men ved ikke med Sauna

Anmeld

11. oktober 2009

NaFe

with.love skriver:

Du må gerne være i boblebad..men ikke sauna..det fik jeg a vide af min jordmoder..arbejede i en svømmehal da jeg var gravid. Og måtte ikke gøre den ren.. Der sker selvfølgelig ik noget ved lige a stille sig ind og tørre sig..men ikke ligge derinde og svede..smiler...

Anmeld

11. oktober 2009

Nova's mor

Tak til jer begge, så bliver det bare til boblebad i morgen, elsker ellers sauna..

Anmeld

11. oktober 2009

SaNiNa

Jeg fik afvide af min læge at jeg ikke måtte gå i boblebad og sauna dels pga varmen og så er der mange bakterier i bolebad. men min graviditet var heller ikke lige ud af landevejen

Anmeld

11. oktober 2009

Becks

Hvis det er klorvand de bruger i boblebadet, saa maa du gerne..

Hvis der ikke er klor i, er der alt for mange bakterier i..

Anmeld

11. oktober 2009

Mor til L&S

Jeg har fået at vide at man ikke må gå i boblevand. Ved ikk med sauna

Anmeld

11. oktober 2009

DortheSimonsen

with.love skriver:

Jeg fik at vide, at jeg hverken måtte tage boblebad eller sauna.

Anmeld

11. oktober 2009

Ansemusen

Jeg tænkte faktisk på samme ting forleden, da jeg har fået et gavekort til kurbad! Jeg har ikke spurgt nogen endnu. Men ved at der normalt er øget risiko for blære -og underlivsbetændelse når man går i boblebad. Og når der nu er endnu større risiko for disse ting, når man er gravid, tænker jeg, at det måske ikke er så smart.. Øv øv!

Anmeld

11. oktober 2009

NaFe

Jeg gik i varmvands/boblebad stort set hver evig eneste dag under hele min graviditet, da jeg som sagt arbejde i en svømmehal. Og min jordmoder sagde at det måtte man sagtens. Du må jo også svømme under hele din graviditet, og der er de samme bakterier i om det et almindeligt svømmebassin og varmvandsbassin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.