Erfaring med Newborn Set søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2017

Anonym trådstarter

Kort og godt hvad har folk herind erfaring med Newborn Set fra stokke og hvad er folks holdning til brug af den jeg synes jo den udmeldbart ser smart ud men et famillemeldlem og jeg kan ikke helt blev enig om det er sundt for en baby af sidde i sådan en som jeg siger hvorfor skulle et fima som Stokke lave noget til deres stole der skade deres borger ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Kort og godt hvad har folk herind erfaring med Newborn Set fra stokke og hvad er folks holdning til brug af den jeg synes jo den udmeldbart ser smart ud men et famillemeldlem og jeg kan ikke helt blev enig om det er sundt for en baby af sidde i sådan en som jeg siger hvorfor skulle et fima som Stokke lave noget til deres stole der skade deres borger ??

Det er ikke sundt at sætte baby i noget til de er omkring 4 måneders alderen, hverken denne eller en skråstol. Det er smag og behag hvad folk gør. 

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ikke selv nogle erfaring med den man fandt denne om den på nette http://www.min-mave.dk/artikel/familie/tripp-trapp-newborn-set.html

Anmeld Citér

12. november 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Vi har været glade for vores. Det er smart, at man kan have Baby i bordhøjde, når man spiser og ved, at man har er sikkert sted at placere baby, hvis man lige skal have hænderne fri. Nogen fra min mødregruppe har også brugt den til at give flaske/grød/mos i. Vores sad der dog aldrig ret længe af gangen, og Vi brugte sen først, da hun var omkring 4 mdr, da hun ikke gad sidde i den før. Da hun nåede de 6 mdr. gad hun ikke sidde tilbagelænet mere. Så min mening er, at den er fin, men ikke livsnødvendig. Vi købte vores brugt. Ville aldrig betale fuld pris for den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.