Vinterstøvler der støtter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
17 svar
2 synes godt om
10. november 2017

helle85

Min datter plejer at få fodtøj fra Ecco da hun gå skævt på fødderne og det er dem vi har bedst erfaring med, men nu er hun begyndt at blive små irriteret over at hun ikke må få andet fodtøj, fordi hun godt kunne tænke sig, noget af alt det smarte som de andre i klassen gå med, hun er lige blevet 10 år.

Så er der nogen der ved hvad for noget fodtøj der giver lige så meget støtte som Ecco?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2017

AnoMom

helle85 skriver:

Min datter plejer at få fodtøj fra Ecco da hun gå skævt på fødderne og det er dem vi har bedst erfaring med, men nu er hun begyndt at blive små irriteret over at hun ikke må få andet fodtøj, fordi hun godt kunne tænke sig, noget af alt det smarte som de andre i klassen gå med, hun er lige blevet 10 år.

Så er der nogen der ved hvad for noget fodtøj der giver lige så meget støtte som Ecco?

Min søn er født med klumpfod og skal derfor bruge fast hælkappe og lige inderside på hans fodtøj. Vi køber bobbisshoes i deichman. 

Anmeld Citér

10. november 2017

Carina:-)

Jeg synes Angulus støtter godt - har også brugt Bisgaard .

Men de er bedst til børn med smalle fødder .

Anmeld Citér

10. november 2017

Thea14

Kunne "skævheden" måske klares med indlæg i et par "almindelige" sko. (Ikke fordi Ecco ikke er almindelige, men du ved forhåbentlig hvad jeg mener.)

Jeg går selv skævt på min ene fod grundet en ulykke for mange år siden. Det kan rettes med nogle specielle indlæg og så hyppig udskiftning af sko så snart man kan se de begynder at slides skævt.

Anmeld Citér

10. november 2017

helle85

Carina:-) skriver:

Jeg synes Angulus støtter godt - har også brugt Bisgaard .

Men de er bedst til børn med smalle fødder .

Min datter har almindelig fødder

Anmeld Citér

10. november 2017

helle85

AnoMom skriver:

Min søn er født med klumpfod og skal derfor bruge fast hælkappe og lige inderside på hans fodtøj. Vi køber bobbisshoes i deichman. 

Jeg køber ikke sko der da jeg har mærket på de fleste sko, samtidig med at de skal støtte så skal sålen også være lidt bøjelig, hvis du ved hvad jeg mener

Anmeld Citér

10. november 2017

helle85

Thea14 skriver:

Kunne "skævheden" måske klares med indlæg i et par "almindelige" sko. (Ikke fordi Ecco ikke er almindelige, men du ved forhåbentlig hvad jeg mener.)

Jeg går selv skævt på min ene fod grundet en ulykke for mange år siden. Det kan rettes med nogle specielle indlæg og så hyppig udskiftning af sko så snart man kan se de begynder at slides skævt.

Hendes fødder peger ind mod hinanden(hvis du ved hvad jeg mener), så det skal helst være noget der støtter, fordi retter det sig lidt ud, eller snubler hun over sine fødder 

Anmeld Citér

10. november 2017

Thea14

helle85 skriver:

Hendes fødder peger ind mod hinanden(hvis du ved hvad jeg mener), så det skal helst være noget der støtter, fordi retter det sig lidt ud, eller snubler hun over sine fødder 

Det ved jeg så ikke om kan rettes med indlæg. Jeg lægger vægten på ydersiden af min fod, så ikke helt samme skævhed.

Har du snakket med nogen profesionelle om man kan gøre noget der måske får rettet det hele permanent istedet for bare at aflaste?? Måske kan et par specieldesignede sko rette fødderne på plads, så hun om noget tid ikke længere vil have problemer?

Anmeld Citér

11. november 2017

AnoMom

helle85 skriver:

Jeg køber ikke sko der da jeg har mærket på de fleste sko, samtidig med at de skal støtte så skal sålen også være lidt bøjelig, hvis du ved hvad jeg mener

Ikke rigtig nej. Men det er også ligemeget hvis du har prøvet der og de ikk har nogen  

Anmeld Citér

11. november 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
helle85 skriver:

Jeg købte engang vinterstøvler af mærket superfit til min søn. Det var nogen rigtig gode støvler og havde vundet tænks bedst i test hvor ecco fik anden pladsen. Så måske er superfit lige så gode. Prøv at google og se om der står noget om det mærke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.