Kan man teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. november 2017

Anonym trådstarter

Hvis man har en bio. Kan man så teste positiv selvom man bløder? 

Grunden til jeg spørger er at min mens altid har været regelmæssig, stortset på klokkeslæt. Bløder altid kun 3 dage med normal blødning også 1-2 dage med brunligt udflåd  

Jeg har aå været uden p-piller der sidste halve års tid. Og da jeg fik min mens i sidste weekend (lørdag) startede jeg dem så op igen. Min mens burde derfor være stoppet af p-pillerne efter 2 dages tid. Men nu 6 dage efter på p-piller bløder jeg stadig helt friskt blod og mistænker nu om jeg måske har haft en bio/sa.

Kan man finde ud af der på en test? Har været gravid før hvor jeg fik min mens under graviditet og blev derfor opdaget sent. Så frygter meget at det er sket igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvis man har en bio. Kan man så teste positiv selvom man bløder? 

Grunden til jeg spørger er at min mens altid har været regelmæssig, stortset på klokkeslæt. Bløder altid kun 3 dage med normal blødning også 1-2 dage med brunligt udflåd  

Jeg har aå været uden p-piller der sidste halve års tid. Og da jeg fik min mens i sidste weekend (lørdag) startede jeg dem så op igen. Min mens burde derfor være stoppet af p-pillerne efter 2 dages tid. Men nu 6 dage efter på p-piller bløder jeg stadig helt friskt blod og mistænker nu om jeg måske har haft en bio/sa.

Kan man finde ud af der på en test? Har været gravid før hvor jeg fik min mens under graviditet og blev derfor opdaget sent. Så frygter meget at det er sket igen.

Din krop er sikkert bare forvirret.

Tag en test.

Anmeld Citér

10. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Din krop er sikkert bare forvirret.

Tag en test.

Men hvad skal den være forvirret over? 

Har testet nu og den var negativ. 

Anmeld Citér

10. november 2017

Anonym

Rent lægefagligt skal graviditeten være bekræftet biokemisk,altså enten ved urintest eller blodprøve.

Så er testen negativ,må du betragtes som ikke at være gravid pt.

Anmeld Citér

10. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Rent lægefagligt skal graviditeten være bekræftet biokemisk,altså enten ved urintest eller blodprøve.

Så er testen negativ,må du betragtes som ikke at være gravid pt.

Jeg ønsker heller ikk nogen graviditet. Det var mere fordi jeg fortsætter med at bløde at jeg undrede mig på trods af at jeg har været på p piller i en uge nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.