Er i tvivl - ringe til fg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2017

Anonym trådstarter

Okay, det kan godt være at jeg har kørt mig selv lidt op, men er lidt øm/får små jag i højre side af maven, ca der hvor min moderkage sidder. 

Jeg bliver nervøs for om det kan være en delvis moderkageløsning, men jeg har altså ikke blødt og har ikke kraftige smerter.. Så, har jeg nok kørt mig selv op. 

Er der nogen af jer der kender til det og evt vil berolige mig lidt? Føler mig helt tosset hvis jeg skal ringe til fg. 

Er 26+5  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Okay, det kan godt være at jeg har kørt mig selv lidt op, men er lidt øm/får små jag i højre side af maven, ca der hvor min moderkage sidder. 

Jeg bliver nervøs for om det kan være en delvis moderkageløsning, men jeg har altså ikke blødt og har ikke kraftige smerter.. Så, har jeg nok kørt mig selv op. 

Er der nogen af jer der kender til det og evt vil berolige mig lidt? Føler mig helt tosset hvis jeg skal ringe til fg. 

Er 26+5  

Hellere ringe for lidt end for meget, løsner moderkagen sig så mister du dit barn. Jeg har selv mistet min datter, dog af en anden årsag men kender flere der mistede pga løsrevet moderkage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.