Vasketøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

NoName

Hej venner

Er der andre end mig der er ved at drukne i vasketøj i dag??? Har lige sat maskine nr. 5 igang og har 3 der ligger og venter endnu.

Vil også lige høre om nogen af jer har et super middel imod hvide deo skjolder på sorte t-shirts som jeg bare IKKE kan få af... Synes jeg har prøvet med alt hvad jeg kan finde på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

NoName

Ja, har jeg også prøvet med special vaskemiddel....

Anmeld

11. oktober 2009

ekzunz

Jeg har lige startet dagens 4 .vask  - i vores 8 kg. maskine....og jeg har vist også maaaange endnu. Men det er fordi jeg har skiftet sengetøj på alle 7 senge idag, så er der jo lige lidt ekstra...

Anmeld

11. oktober 2009

SaNiNa

Uuuh vasker hele tiden, hvis jeg ikke vaske hverfald 2 maskiner om dagen så kan jeg på igen måder følge med... har vasket 3 maskiner idag da vi har fået rent på sengen efter en dejlig søn som lige skulle gylpe ud i hele senge til morgen.

Anmeld

11. oktober 2009

LineD

Puuuha, jeg tror det er nummer, bum bum 5 eller 6, er igang med at vaske det kommende babytøj...

Mht deopletterne, så kan du evt. prøve en skefuld bagepulver sammen med vaskepulveret, det er GULD til at fjerne opkast og remubæ, mon ikke det også kan klare deopletter?

Anmeld

11. oktober 2009

JustAnotherName

Puuuha, jeg tror det er nummer, bum bum 5 eller 6, er igang med at vaske det kommende babytøj...

Mht deopletterne, så kan du evt. prøve en skefuld bagepulver sammen med vaskepulveret, det er GULD til at fjerne opkast og remubæ, mon ikke det også kan klare deopletter?

DET må jeg da lige huske ...godt fif. Tak 

Herhjemme kører vaskemaskinen også temmelig ofte .... sådan er det med to små børn! Man kan godt blive lidt chokeret og overrasket.
Når småbørnsfamilier siger, at det indebærer meget vasketøj, så MENER de MEGET VASKETØJ!! .....Dét finder man ihvertfald ud af, når man så en dag selv har fået flere børn   

Vi vasker ca. hver 2-3 dag, 1-2 maskiner tøj.
- Altså en maskine-fuld hver anden dag, eller to maskiner hver 3. dag, cirka.

Anmeld

11. oktober 2009

LineD

JustAnotherName skriver:

DET må jeg da lige huske ...godt fif. Tak 

Herhjemme kører vaskemaskinen også temmelig ofte .... sådan er det med to små børn! Man kan godt blive lidt chokeret og overrasket.
Når småbørnsfamilier siger, at det indebærer meget vasketøj, så MENER de MEGET VASKETØJ!! .....Dét finder man ihvertfald ud af, når man så en dag selv har fået flere børn   

Vi vasker ca. hver 2-3 dag, 1-2 maskiner tøj.
- Altså en maskine-fuld hver anden dag, eller to maskiner hver 3. dag, cirka.

Jaaa det betaler sig at arbejde med gamle mennesker Alle de gode gamle husråd

Jeg kan efterhånden hælde dem ud af ærmet

Anmeld

11. oktober 2009

Vingummien

Det er du ikkee, har selv vakset 4 vaske i dag. Syntes jeg vasker rigtig tit. Idag var det så kogevask osv der skulle igennem.

Og noget sengetøj der er blevet vasket 4 gange nu, og syntes det lugter underligt når det er blevet vasket, ved ikke om det er fordi jeg kogevasker det. MEn nu dufte det godt

Jeghar altid en pletfjerner spray til at ligge til at spray på hvis der er pletter af alle arter.

Anmeld

11. oktober 2009

1977

Profilbillede for 1977

Nu har manden været hjemme det meste af ugen, så bunken har ikke været så stor. Det blev til 4 vask i alt (og vi er kun 3 )

Men jeg har fundet en melodi jeg nynner når dagen står på tøjvask - "Never ending story"

Anmeld

12. oktober 2009

NoName

LineD skriver:

Ej, hvor super, det tror jeg jeg vil prøve... kunne da være lækkert hvis de forsvandt...

Det er jo ikke så fedt at gå rundt på arbejde i sorte t-shirts med de pletter under armene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.