avav..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. november 2017

Anonym trådstarter

Hej Alle. 

jeg er ny gravid og første gangs gravid . Sikke mange ting man mærker . 

jeg er en af de heldige som ikke har haft de største gener. men igår og i dag har jeg haft ondt i venstre side . Det lidt ligesom det jager helt vildt i venstre æggestok (sådan føles det) . Det giver nogle voldsomme jag ! 

- Jeg Var til skanning i mandags . blev kun sat ca 5 dage tilbage så jeg er ca 8+4 nu. og hjertet slog så flot. Er de jag noget jeg skal være bange for ? hvor stor er risikoen for at få en abort nu. ? er så bekymret ds jeg havde en SA i sommers . 

mvh 

Den bekymret . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2017

SKJ1993

Mon ikke det "bare" er ligamentsmerter? Det er de "bånd" der holder livmoderen der strækker og giver sig i takt med at den og baby vokser. Det er helt normalt og ikke spor farligt (jeg fik en lang forklaring af jordemoderen i tirsdags da jeg oplevede det samme). Det kan hjælpe at holde sig lidt i ro hvis det gør alt for ondt, men man kommer nok ikke uden om at mærke det ind imellem ��

Anmeld Citér

9. november 2017

Anonym trådstarter

SKJ1993 skriver:

Mon ikke det "bare" er ligamentsmerter? Det er de "bånd" der holder livmoderen der strækker og giver sig i takt med at den og baby vokser. Det er helt normalt og ikke spor farligt (jeg fik en lang forklaring af jordemoderen i tirsdags da jeg oplevede det samme). Det kan hjælpe at holde sig lidt i ro hvis det gør alt for ondt, men man kommer nok ikke uden om at mærke det ind imellem ��

Tak for svar :-) 

jeg bliver bare bekymret , især når jeg mærker noget den ene dag og den anden dag intet! som i virkelig intet .

Anmeld Citér

9. november 2017

Anonym

Det er helt normalt når man er gravid   Det er ligament smerter Jeg er nu 39+6 og har stadig dage hvor de er værre end andre 

og stort tillykke 

Anmeld Citér

9. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er helt normalt når man er gravid   Det er ligament smerter Jeg er nu 39+6 og har stadig dage hvor de er værre end andre 

og stort tillykke 

tusind tak for svar <3 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.