Hejsa i skønne mennesker
jeg er en ung pige på 21 år. Jeg har prøvet at være gravid en gang før for omkring 2 år siden. ( !!jeg syntes at jeg husker!! ) At jeg havde meget let til tåre og SUPER ømme bryster, meget tidligt. Og havde jeg styr på min mens cyklus dengang, så testede jeg positiv ca. 3+3.... 
Sagen er den at jeg nu er gået 5 dage over tid.. ( JEG HAR ALDRIG PRØVET AT GÅ OVER TID FØR!! ) jeg har de sidste 14 dage haft kvalme, og det bliver egentligt bare værre for hver dag der går.. I sidste uge, havde jeg ømme dutter, nu er det både dutter og bryster der gør ondt ( nogle perioder meget, andre mindre, men ondt, det gør de heletiden ) - har også de sidste 14 dage haft, noget der minde om meget milde mens smerter. Og så har jeg en del hvidt udflåd og en mærkelig følelse i mave/underliv. - ikke en følelse jeg kan forklare.. Og jeg kan mærke at der skal mindre til at jeg biliver berørt, ikke sådan at jeg græder, men at jeg lige skal synke en gang.. - negative test.. tror jeg.. har hørt at folk skriver at de kan se streger uden farver?? for mig lyder det lidt mystisk.. evt. nogle der kan forklare? kan også dele et billede af min morgen test 
Jeg håber nogle har stået i en lignende situation der vil dele deres erfaringer med mig

Har forsøgt på en anden side, men folk er ikke så glade for at svare, så jeg håber er der sider nogle og er friske på tasterne 

Kærligst Fiekj
Anmeld
Citér