Hvad havde i gjort eller hvordan er jeres mening omkring det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

S.L.S

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

vatten

Jeg havde aldrig turde gå i nærheden af en hund, der er ved at overfalde en anden hund. Så jeg ved ikke, hvad jeg har gjort..

Men altså. At dræbe en hund er vildt, og specielt, hvis kamphunden ikke angreb den lille hund, som der er hentydninger til i artiklen.. Men manden, der dræbte hunden, har jo ikke brudt ind i huset og taget hunden med ud for at dræbe den, så kamphunden har jo åbenlyst rendt rund ude alene- og det skal den skisme ikke! Heller ikke selvom det havde været en lille hund.

Anmeld

11. oktober 2009

S.L.S

Har også en blandet følelse af det der er sket.. Men den har jo været ude og fri siden den kunne få fat i den anden hund.. Gad vide hvad straffen bliver, det er jo selvtægt og havde nok reageret selv men nok ikke så drastisk....

Anmeld

11. oktober 2009

MissSophie

Nu har jeg ingen hund, men hvis jeg havde, og der så kom en kamp-/muskelhund og overfaldt den helt umotiveret, ville jeg også slå hunden ned med en rive, kniv eller hvad jeg ellers havde ved hånden. Er så træt af at høre at mennesker og dyr bliver overfaldet af disse hunde. Jeg ved godt, at der er nogle der har opdraget sine hunde og har styr på dem, men hvis de én gang overfalder et menneske, så skal de bare aflives. Der er stor forskel på mennesker og dyr, og dyr skal simpelthen ikke have lov til at overfalde os mennesker. (ved godt artiklen handlede om en anden hund, men der er jo så meget debat omkring de hunde for tiden)

Anmeld

11. oktober 2009

Plysbjørnen

Jeg må ærligt tilstå at jeg synes det er helt okay, jeg havde nok fundet et eller andet hårdt at klappe hunden oven i hovedet med, og det er hvad enten det er dyr eller mennesker den angriber...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.