Sex.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2017

Anonym trådstarter

Hej piger :-) 

Jeg undskylder for det lidt præcise detaljer ��

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide, jeg har test dag om 4 dage og min kæreste og jeg hyggede så idag, men der var noget anderledes.

Først vores ynglingstilling er doggy og min kæreste har altid kunne prenitere (staves) langt ind uden det gør ondt mig, men denne gang var det som om min "væg" er kommet længere ud, for han kunne ikke komme helt ind uden det ramte og gjorde ondt  

Efter vi var færdige, var resterne lyserøde. Altså med lidt blod, det har vi aldrig oplevet før, og hvad kan det skyldes?:-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2017

tweety2060

Hvis han har ' ramt' dig, altså indvendigt og det har gjort ondt, kan der vel være kommet til småsår ?? 

Pøj pøj og ' god bedring' 

Anmeld Citér

6. november 2017

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger :-) 

Jeg undskylder for det lidt præcise detaljer ��

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide, jeg har test dag om 4 dage og min kæreste og jeg hyggede så idag, men der var noget anderledes.

Først vores ynglingstilling er doggy og min kæreste har altid kunne prenitere (staves) langt ind uden det gør ondt mig, men denne gang var det som om min "væg" er kommet længere ud, for han kunne ikke komme helt ind uden det ramte og gjorde ondt  

Efter vi var færdige, var resterne lyserøde. Altså med lidt blod, det har vi aldrig oplevet før, og hvad kan det skyldes?:-) 

ved en graviditet bliver slimhinderne følsomme og livmoderen fylder mere. vi kunne ikke dyrke sex i denne stilling da jeg var gravid. ikke engang i starten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.