Hej søde mødre. Jeg står i den situation at jeg i Maj gik fra min mand, som også er min datters far, og ja i slutningen af måneden fandt jeg sammen med en anden. Jeg ved godt det er vildt hurtigt og det behøver jeg ikke kommentarer om.
Nu er det snart et halvt år siden, og jeg har ikke fået det bedre på nogen måde.
Tværtimod. Jeg savner min datter hver dag (vi har 7/7 ordning) og jeg savner min bedste ven som jo er min eks mand. Jeg er blevet helt i tvivl om om jeg gjorde det rigtige for mig selv. Eller om jeg handlede i en desperat tanke.
Jeg ved bare at med min nuværende kæreste lever jeg i et utrolig kontrolleret forhold. Hver gang jeg sidder med min telefon så spørg han "hvem skriver du med?" og har taget ham i at tjekke den også. Hver evig eneste dag spørg han "har du hørt fra ham?" og ham er så min eks mand. Jeg må ikke aflevere min datter alene, han skal med hver evig eneste gang, og kommer også ud når min eks kommer med min datter.
Nu startede jeg i skole igen d. 9 Oktober og hver dag skal jeg stå til ansvar via messenger og skrive med ham hele dagen, og jeg skal dokumentere at jeg eksempelvis er i skole ved at sende en snap om at jeg er til time eller af min skole.
Jeg er typen der kun har prøvet at gå fra en person i mit liv, og det var min eks mand.
Jeg er også typen der er så lille, og genert at jeg bare holder tankerne for mig selv, og bare lukker mig inde i mig selv.
Jeg har ikke sovet i 5 måneder ud over et par timer om natten og har aller mest lyst til at hyle hele dagen lang.
For hva så hvis jeg går tilbage til min eks? Hvad vil hans familie ikke tænke? Hvad vil min familie ikke tænke? Hvad vil min kærestes familie ikke tænke om mig hvis jeg går fra ham allerede efter 6 mdr?
Beklager det lange opslag, men havde lige brug for at komme ud med det til en masse mennesker jeg egentlig ikke kender.
Hilsen Den fortvivlede mor.
Anmeld
Citér