Julegaver - hvad skal ungerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
22 svar
12 synes godt om
2. november 2017

Lunae

J U L E G A V E R :

• Hvad skal jeres børn have i julegave?
• Hvor gamle er de?
• Hvad er jeres budget?

Jeg har tre børn på henholdsvis 7 år, 4,5 år og 6 mdr. Jeg er relativt ideforladt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2017

AogA

Vores børn får så meget legetøj af bedsteforældre og andre familiemedlemmer, at vi ikke giver dem en indpakket gave  De får en tur til Lalandia i foråret, da det er en ting som vi alle får glæde af, og vi får muligheden for at få lidt intens familietid sammen  

Hvor gamle er dine børn, og hvad er jeres budget? Måske jeg kan komme med nogle forslag 

Anmeld Citér

2. november 2017

Lunae

AogA skriver:

Vores børn får så meget legetøj af bedsteforældre og andre familiemedlemmer, at vi ikke giver dem en indpakket gave  De får en tur til Lalandia i foråret, da det er en ting som vi alle får glæde af, og vi får muligheden for at få lidt intens familietid sammen  

Hvor gamle er dine børn, og hvad er jeres budget? Måske jeg kan komme med nogle forslag 

Vi har en pige på 7 år og en dreng på 4,5 år og en dreng på 6 mdr.

Min datter ønsker sig ikke rigtig noget udover en djeco snekugle og oplevelser. Hun får kuglen og så tænker jeg at give hende en oplevelse - ved bare ikke helt hvad det skal være endnu.

De to andre ved jeg ikke hvad skal have endnu.

God ide med Lalandia. Der tager vi også ned to gange om året. (Skal faktisk afsted i dag)

Anmeld Citér

2. november 2017

AogA

Lunae skriver:

Vi har en pige på 7 år og en dreng på 4,5 år og en dreng på 6 mdr.

Min datter ønsker sig ikke rigtig noget udover en djeco snekugle og oplevelser. Hun får kuglen og så tænker jeg at give hende en oplevelse - ved bare ikke helt hvad det skal være endnu.

De to andre ved jeg ikke hvad skal have endnu.

God ide med Lalandia. Der tager vi også ned to gange om året. (Skal faktisk afsted i dag)

Hvad med et årskort til Zoo, Tivoli eller andre steder hun godt kan lidt at komme?  

Hvad med en ny cykel til jeres dreng? Hvis han mangler sådan en? Eller en trampolin eller andre seje ting til haven? Det er sådan nogle ting min dreng på 5,5 år er helt vild med  

Jeres yngste har i sikkert alt til efter de to store. Sådan er det i hvert fald herhjemme med vores nummer tre på 5 måneder  Så der er jeg desværre helt forladt for ideer. 

Ej, hvor lyder det dejligt med en tur til Lalandia. Jeg er da slet ikke misundelig 

Anmeld Citér

2. november 2017

Lunae

AogA skriver:

Hvad med et årskort til Zoo, Tivoli eller andre steder hun godt kan lidt at komme?  

Hvad med en ny cykel til jeres dreng? Hvis han mangler sådan en? Eller en trampolin eller andre seje ting til haven? Det er sådan nogle ting min dreng på 5,5 år er helt vild med  

Jeres yngste har i sikkert alt til efter de to store. Sådan er det i hvert fald herhjemme med vores nummer tre på 5 måneder  Så der er jeg desværre helt forladt for ideer. 

Ej, hvor lyder det dejligt med en tur til Lalandia. Jeg er da slet ikke misundelig 

Jeg er færdig med datterens nu (handler hurtigt og impulsivt) Hun får djeco kuglen og så har jeg købt billetter til, at hende og jeg skal i teateret og se Narnia i januar. Så tænker jeg at hente hende fra skole den torsdag og så tage til byen og hygge inden forestillingen kl 17.00

Min søn på 4,5 har lige fået ny cykel, så det mangler han ikke. Vi har også alt i havelegetøj, både nedgravet trampolin, gynger, rutchebane osv. Så der må jeg i tænkeboks igen - ellers virkelig gode ting

Den yngste er nærmest umulig, for han mangler nemlig ingenting. Jeg må se, om jeg kan finde på noget

Anmeld Citér

2. november 2017

AogA

Lunae skriver:

Jeg er færdig med datterens nu (handler hurtigt og impulsivt) Hun får djeco kuglen og så har jeg købt billetter til, at hende og jeg skal i teateret og se Narnia i januar. Så tænker jeg at hente hende fra skole den torsdag og så tage til byen og hygge inden forestillingen kl 17.00

Min søn på 4,5 har lige fået ny cykel, så det mangler han ikke. Vi har også alt i havelegetøj, både nedgravet trampolin, gynger, rutchebane osv. Så der må jeg i tænkeboks igen - ellers virkelig gode ting

Den yngste er nærmest umulig, for han mangler nemlig ingenting. Jeg må se, om jeg kan finde på noget

Nu har du i hvert fald fundet et rigtig god gave til din datter. Så mangler du bare de to andre.  Held og lykke med at finde på noget 

Anmeld Citér

2. november 2017

Miti's mama

Lunae skriver:

J U L E G A V E R :

• Hvad skal jeres børn have i julegave?
• Hvor gamle er de?
• Hvad er jeres budget?

Jeg har tre børn på henholdsvis 7 år, 4,5 år og 6 mdr. Jeg er relativt ideforladt ��

Pige på 3 år skal have en løbecykel, noget hårpynt og nattøj og en bog - hun har fødselsdag dagen efter, hvor hun får en Elsa plysdukke og nogle glimmer lege fe vinger

Pige på 10 mdr skal have en gåvogn m. legetøj og en bog

Jeg kører efter at der til jul skal være legetøj, en bog og noget at tage på. Den lille er ligeglad med noget at tage på, så det køber jeg ved siden af, hvad der nu er brug for.

Der er for ca 350dkk per barn, per begivenhed.

Anmeld Citér

2. november 2017

ChesireKitty

Jeg har en pige på 3 og en dreng der lige når at blive årsgammel inden jul.

Min søn får en kugledyne i fødselsdagsgave i starten af December og en hjemmelavet "aktivitetsvæg" til jul. Det er mere eller mindre bare en stor plade med forskelllige ting han kan pille ved, dreje rundt, skubbe til og sådan. De har noget lignende inde på vores lokale børneafdeling (på sygehuset) hvor vi har været en del, så jeg ved at min søn kommer til at elske den.

Tøsen på 3 får nok 2 nye sæt tøj og noget til hendes dukker. Hun fik badekar og sådan til hendes fødselsdag og det elskede hun. Hun går meget op i "babyer" lige nu, fordi hun ligesom har forstået at lillebror var en baby og nu er han ved at blive stor.

Da jeg selv var en 4-5 år, havde min mor bygget et dukkehus til mig til mine barbie-dukker. Jeg har det stadig og bruger det som en slags opbevaring/pynt nu.

Anmeld Citér

2. november 2017

Jegkiggerpåfugle

Mine unger får en uge syd på med deres forældre I julen istedet for jul 

Anmeld Citér

2. november 2017

K&S

Lunae skriver:

Hvad med et fødselsdagstog eller et flag med fødselsdag indgraveret til den mindste? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.