Bliver ved med at få dårlig samvittighed og føler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
1 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november 2017

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med mit indlæg, jeg tror bare jeg  er lidt ked af det og må ud med det. Jeg står i en lidt træls situation der egentlig bare bunder i træthed men som gang på gang giver mig dårlig samvittighed. Efter både min kæreste og jeg er i beskæftigelse efter barsel, han arbejder, jeg studerer, så prøver vi at lave lidt aftaler om at dele weekenderne op. vi gør indtil videre således at jeg står om med vores søn den ene dag og han gør den anden. Så får vi begge en dag vi lige kan sove lidt længere. Jeg tar hverdagene da jeg er den eneste der vågner når sønnen gir lyd fra sig. I weekenderne får jeg tit følelsen af dårlig samvittighed når jeg vækker kæresten, han går typisk senere i seng end mig og sønnen står altid op kl 5. Min kæreste er altid sur om morgenen hvis han ikke har sovet nok, og det er typisk sådan det er når det er hans tur til at stå op med knægten. I nat har jeg rendt en del frem og tilbage ved sønnen da han har pyldret en del og jeg vækker derfor min kæreste da sønnen vågner fordi jeg selv er rigtig træt og jeg havde lige brug for lidt ekstra søvn. Det faldt absolut ikke i god jord og tog 15 minutter fra jeg havde vækket kæresten til han rent faktisk stod op mens vores søn stadig små pyldrede. Da de var stået op sendte jeg en sms til kæresten om hvor meget medicin sønnen skal ha (han får dagligt medicin om morgen men det svinger lidt i doser så det er mig der har styr på det) jeg stod op og fandt tøj til ham og lagde klar imens kæresten var på toilet hvilket han hørte for da han var færdig kom han ind til mig og spurgte om jeg ikke havde tænkt mig at sove eller hvad siden jeg listede rundt og lavede det ene og det andet og så gik han og smækkede døren ind til soveværelset.