God aften til jer!
Jeg har lige et spm. Jeg er tredjegangs og er i dag 30+3. Indtil videre har jeg haft en total normal og ukompliceret graviditet. Med mine to første gik jeg til en del tjek sidst i graviditeten af årsager urelateret til denne graviditet. Denne gang er jeg gravid med en anden mand, mine to andre er fra et tidligere forhold.
Anyway. Jeg har simpelthen haft SÅ mange plukveer i dag. Så har der lihe været nogle timer, hvor de er kommet hvert 10. Minut. Så er det stoppet 1.5 times tid og startet igen mere uregelmæssigt. Så der er jo ikke et fast mønster, og de har ikke gjort ondt. Nogen af dem har spændt så meget jeg lige måtte koncentrere mig, men ikke gjort ondt. I ved mere som at have fået en ordentlig mavepuster.
Det som er super sært er, at jeg har haft en dag, hvor jeg lige præcis intet har lavet. Jeg går ledig, og efter at have afleveret børn som skulle hjem til deres far, har jeg faktisk taget mig en hel dag på sofaen og i sengen, hvor jeg har læst bøger, set film, hygget om mig selv.
Så jeg synes jo det er rimelig sært, at jeg skal have så mange plukveer lige sådan en dag.
Men er det lige meget, når de ikke gør sådan ondt-ondt og ikke har haft et fast mønster henover dagen? Fordi jeg har gået til alle de tjek, ctg, blodprøver mv. Med mine to andre er jeg meget undgående for at skulle ind til tjek denne gang. Det var rimelig hårdt. Det var fordi de havde hurtig hjertelyd, men begge gange endte det bare ud med en konklusion om det var genetisk, de fejlede ikke noget.
Hvad tænker i?
Anmeld
Citér