Ægløsning efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. november 2017

Ina33

Jeg står i denne trælse situation at jeg for 6 dage siden fik en udskrabning efter en MA. Jeg er helt stoppet med at bløde. G- testen er blevet svagere, men endnu ikke negativ. Hvornår mon jeg kan forvente en ægløsning, hvad er jeres erfaringer? 

Jeg har normalvis MEGET nemt ved at blive gravid, mon det er det samme efter en MA? 

Jeg er 39 år, så jeg har ikke ligefrem alderen med mig.

hvornår ville i begynde med ægløsningstests hvis i var mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2017

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg havde ægløsning allerede ca 3 uger efter jeg aborterede spontant. Jeg fik dog at vide på sygehuset at det var bedst at vente med at prøve at blive gravid igen til man havde haft sin første rigtige menstruation, men det var med henblik på at det så var nemmere at regne ud hvor langt man er henne... det er jo ikke noget problem hvis du fanger din ægløsning. Mit hcg tal faldt så også hurtigt, og var på 0 allerede en ugen efter aborten. Det lyder til dit ikke er helt nede endnu, og før kommer ægløsningen selvfølgelig ikke. 

Jeg mærker meget tydeligt min ægløsning, derfor tog jeg ikke tests. Hvis jeg var dig ville jeg nok bare have regelmæssig sex indtil næste menstruation og så derefter begynde på tests hvis ægløsningen er uregelmæssig. 

Håber du snart står med en positiv graviditetstest igen 

Anmeld Citér

1. november 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg havde æl ca 4 uger efter mit udskrab i sommers. 

Anmeld Citér

1. november 2017

Ina33

Mor-til-Alfred skriver:

Jeg havde æl ca 4 uger efter mit udskrab i sommers. 

Hvor længe blødte du?

Anmeld Citér

2. november 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Ikke engang 1 uge mener jeg.. men mit hcg var mega højt så der gik lang tid før det var i nul.

har  desværre lige haft endnu en MA med udskrabning i fredags. Så jeg føler med dig. 

Anmeld Citér

2. november 2017

Ina33

Mor-til-Alfred skriver:

Ikke engang 1 uge mener jeg.. men mit hcg var mega højt så der gik lang tid før det var i nul.

har  desværre lige haft endnu en MA med udskrabning i fredags. Så jeg føler med dig. 

Åhh øv at du også skal igennem det, det er bare ikke sjovt.

jeg er også allerede stoppet med at bløde her en lille uge efter. Nu venter jeg bare spændt på en negativ g-test. I morges var den mere positiv end for to dage siden...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.