Det er simeplethen så mærkeligt at gøre det her, men jeg bliver lidt "nødt" til det...
Jeg er også medlem inde på Min-Mave, men har nu (i efterhånden lang tid) haft et problem med at jeg ikke kan oprette elller svare på tråde derinde. Der sker simpelthen ikke noget, når jeg trykker på "Deltag i debatten" eller "Følg debatten" og når jeg skal oprette en ny tråd, kan jeg kun få lov at vælge hvad katergori den skal være i og så snart jeg trykker på den, forsvinder "dialogboksen" bare igen som om intet er hændt.
Jeg ved at en del af jer herinde også har brugere på Min-Mave, så er der én der eventuelt kunne oprette en tråd derinde som eventuelt kunne hjælpe mig? Jeg ville selv gøre det, men... haha, jeg kan jo ikke oprette en debat.
Jeg kunne nok bare lave en ny profil, men det er bare sådan lidt øv at skulle gøre bare for det, hvis det er et problem der kan fikses.
Mit screenname på Min-Mave er DenPrivate. Er ano for ikke at linke de to profiler sammen for dem der eventuelt kender mig/min historie.
Anmeld
Citér