Meget øget udflåd.. hvad kan det betyde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2017

Anonym trådstarter

Ved ikke om dette er det rette sted at spørge, men håber nogle kan svare mig

Som overskriften lyder har jeg meget øget udflåd. Jeg vil faktisk mene det er ekstremt i nogle tilfælde. 

Det har stået på i 2 måneders tid, og intet ved mit udflåd er ændret udover mængden, men jeg har haft episoder hvor jeg har været ude offentligt og har været nød til at finde et toilet ASAP .. i øjeblikket bliver jeg mega bange for min menstruation på underligvis pludselig er kommet, til trods for det ikke er den tid på måneden - men det har hver gang vist sig bare at være udflåd (og rigtig meget af det). Ydermere er toiletpapiret os med udflåd ved hvert evigt eneste toilet besøg.

Ved godt jeg måske burde opsøge læge, men ville høre om der var nogle herinde der kunne fortælle hvad det måske kunne være eller om det er helt normalt, inden jeg måske spilder min egen og lægens tid ved at bestille en tid der. 

På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2017

Anonym

Jeg har også selv i perioder haft øget udflåd(trusseindlæg et must). Jeg tog til lægen med det og blev beroliget med at det var ganske normalt Så længe det ikke ændre farve, lugt og konsistens.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.