Ammepude hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
9 svar
7 synes godt om
31. oktober 2017

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Hejsa

Hvilken ammepude vil I anbefale? Jeg sidder og kigger på mange forskellige og da det er en del år siden jeg sidst fik børn, er der kommet nye på markedet

Jeg sidder bl.a. og kigger på camcam, småfolk, done by deer, petit by Sofie Schnoor og smallstuff. 

Hvilken tænker I er den bedste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2017

Babyklar87

Men hov, det ligner det kun er betrækket.  så hvilken pude skal jeg mon så have...

Anmeld Citér

31. oktober 2017

NCB89

Doomoo har jeg kun hørt godt om ��

Selv har vi en fra Sebra, den er også fin ☺

Anmeld Citér

31. oktober 2017

Lul85

Det er meget forskelligt hvad man finder behagelig ift. ammepuder. Jeg selv endte med at købe 3 forskellige for derefter at konkluder, at en dyne var det mest behagelige for både mig og lillefisen. Brugte ammepuder til mine to første men det fungerede bare ikke denne gang.

Anmeld Citér

31. oktober 2017

heaven

Jeg har en fra vanilla, den er jeg super glad for

Anmeld Citér

31. oktober 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Doomoo str large er super god! Det var den tredje jeg prøvede efter anbefaling fra ammekonsulent. 

Anmeld Citér

1. november 2017

Babyklar87

Fedt - tak for svar! Kan godt se jeg pludselig er helt grøn i det her. 

Jeg må ud at kigge på nogle af dem I har anbefalet

Anmeld Citér

1. november 2017

mija

Vi har været rigtig glade for en ammepude med snowflake fyld, hvilket jeg også har hørt andre sige Ved at den er lavet af snowflake og ikke de der kugler, gør at den er lidt mere fastere og holder formen. Bare et tip  

Anmeld Citér

1. november 2017

Babyklar87

mija skriver:

Vi har været rigtig glade for en ammepude med snowflake fyld, hvilket jeg også har hørt andre sige Ved at den er lavet af snowflake og ikke de der kugler, gør at den er lidt mere fastere og holder formen. Bare et tip  

Nu spørger jeg måske dumt - men snowflakefyld? - Jeg bruger snowflake på mit arbejde til at jævne saucer med 

Anmeld Citér

2. november 2017

mija

Babyklar87 skriver:

Nu spørger jeg måske dumt - men snowflakefyld? - Jeg bruger snowflake på mit arbejde til at jævne saucer med 

Hahaha, kan godt forstå du undre dig! Ved ikke hvad min tlf har lavet, men mente fossflakes

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.