Hvad er jeres erfaring med menses/graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2017

Anonym trådstarter

Min menstruation varer altid 6 dage (cyklus 28-32 dage), men denne gang er det kun 4 dage jeg har blødt, altså fra torsdag til igår søndag. Jeg synes ikke, jeg har blødt så meget som jeg plejer. I dag har jeg haft lidt blodigt udflåd, men ellers ser det ud til at menses stoppede før tid..

Har I prøvet det før? Ved I om det er normalt? (er ikke under stress eller pres) Har I blødt i den tid hvor I skulle have menses og var gravide? (Beklager hvis det er en mærkelig/dum formulering, men er nysgerrig) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2017

Anonym

menstruation / blødning for mit vedkommende har altid været tegn på ikke gravid. 

- Nu da jeg er så heldig at være blevet gravid, er den udeblevet :-)

Anmeld Citér

30. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

menstruation / blødning for mit vedkommende har altid været tegn på ikke gravid. 

- Nu da jeg er så heldig at være blevet gravid, er den udeblevet :-)

Selvfølgelig, det er også hvad jeg forbinder det med, men læste bare et sted at kroppen sagtens kunne snyde kvinden til at tro hun har menses, selvom hun er gravid fx ved pletblødning eller meget svar menses 

Hvor herligt, tillykke med det! 

Anmeld Citér

3. november 2017

Anonym

Selvfølgelig, det er også hvad jeg forbinder det med, men læste bare et sted at kroppen sagtens kunne snyde kvinden til at tro hun har menses, selvom hun er gravid fx ved pletblødning eller meget svar menses 

Hvor herligt, tillykke med det! 

Tak skal du have:-)

- Det er også helt korrekt! jeg har ikke selv haft blødning heldigvis . så jeg ved ikke hvordan et såkaldt implantat blødning er :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.