Typisk søndag aften...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. oktober 2017

Ellybelly

Jeg har haft mega meget murren i maven fra præcis en uge efter ÆL, og altså en uge før forventet mens - hvorfor nu det? 

Og har selvfølgelig taget en negativ test idag 3+3, virkelig dumt! Nogle gange er det som om min krop og min hjerne fucker med mig  Havde jo virkelig lovet mig selv ikke at teste så tidligt 

Andre der går og venter og frygter og tester aæt for tidligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2017

frkchili

Jeg befinder mig også i "the two week wait" lige nu. Sidste cyklus var mit første forsøg på at blive gravid, og jeg havde på forhånd sagt til mig selv, at jeg IKKE ville teste før de to uger var gået. Men det kunne jeg selvfølgelig ikke vente på, så testede også 3+3. Den var også negativ, men fik jo så menstruation et par dage efter. 

Men ja, det er ikke særlig sjovt at gå og være så oppe på dupperne over alt, der foregår i kroppen. Man bliver jo vanvittig! Tror bare det bedste vi kan gøre er at forsøge at glemme det lidt. Måske endda sørge for ikke at have teste i huset, men vente med at købe én til dagen før testdag 

Anmeld Citér

30. oktober 2017

Ellybelly

frkchili skriver:

Jeg befinder mig også i "the two week wait" lige nu. Sidste cyklus var mit første forsøg på at blive gravid, og jeg havde på forhånd sagt til mig selv, at jeg IKKE ville teste før de to uger var gået. Men det kunne jeg selvfølgelig ikke vente på, så testede også 3+3. Den var også negativ, men fik jo så menstruation et par dage efter. 

Men ja, det er ikke særlig sjovt at gå og være så oppe på dupperne over alt, der foregår i kroppen. Man bliver jo vanvittig! Tror bare det bedste vi kan gøre er at forsøge at glemme det lidt. Måske endda sørge for ikke at have teste i huset, men vente med at købe én til dagen før testdag 

Åh altså, det er ikke sjovt  Plejer egentlig at være ret afslappet den første uge, men jo mere jeg nærmer mig dagen, jo værre bliver det. 

Er faktisk blevet rigtig hurtigt gravid to gange, desværre endte anden gang i en SA her i august. Så nu er det også bare spørgsmålet, hvornår kroppen er klar igen 

Jeg håber det lykkes for jer snart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.