Nogen der kan forklare mig hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
7 svar
1 synes godt om
29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid. Og får også en fin nok test om morgenen. Men om eftermiddagen/aftenen er den mere tydelig? Hvordan kan det være? Er med på at det har noget at gøre med hvor koncentreret urinen er, men det giver ikke meningen i mit hoved at det er mere koncentreret om aftenen hvor jeg i forvejen løber ud og tisser med jævne mellem OG drikker væske, kontra morgenurin hvor jeg har holdt tissepause i 6-7 timer og ikke har drukket væske? 

Har vedhæftet et billede af morgen og aftentest

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Stort tillykke dine test er fint positive. Du behøver ikke at bruge penge på flere. En test kan ikke fortælle om alt er som det skal være, det kan kun tid.

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Stort tillykke dine test er fint positive. Du behøver ikke at bruge penge på flere. En test kan ikke fortælle om alt er som det skal være, det kan kun tid.

Mange tak, men det var egentlig ikke derfor jeg lavede opslaget, jeg undrer mig over det med at testen viser mere positiv på mindre koncentreret urin når det egentlig burde være omvendt 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Anonym skriver:

Mange tak, men det var egentlig ikke derfor jeg lavede opslaget, jeg undrer mig over det med at testen viser mere positiv på mindre koncentreret urin når det egentlig burde være omvendt 

Måske kan det blot skyldes selve testene og udførelsen? De er nok ikke lavet i sterile hermetisk aflukkede rum, på præcis identisk måde. Selve testene kan vel også variere under produktion. Og så kan det være du havde det mere hcg i dig nogle timer senere? Det er i hvert fald hvad jeg har af bud

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Drengemor1113

Jeg ved det ærligtalt ikke.. Men kan se det sker for mange andre i andre forummer. 

Har selv prøvet det samme, jeg tænker måske at hcg stiger lidt hele tiden og derfor bliver den tydeligere om aftnen 

Uanset hvad, stort tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Cherraly skriver:

Måske kan det blot skyldes selve testene og udførelsen? De er nok ikke lavet i sterile hermetisk aflukkede rum, på præcis identisk måde. Selve testene kan vel også variere under produktion. Og så kan det være du havde det mere hcg i dig nogle timer senere? Det er i hvert fald hvad jeg har af bud

Tak for dine bud. Ja jeg undrer mig tit over mange mærkelige ting og jeg har vendt og drejet det for det virker meget ulogisk for mig, men måske man bare ikke skal vide alt

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Drengemor1113 skriver:

Jeg ved det ærligtalt ikke.. Men kan se det sker for mange andre i andre forummer. 

Har selv prøvet det samme, jeg tænker måske at hcg stiger lidt hele tiden og derfor bliver den tydeligere om aftnen 

Uanset hvad, stort tillykke med graviditeten 

Ja jeg ser nemlig også mange der tester bedre i løbet af dagen. Og det virker bare så ulogisk for mig, men ja  så er det bare sjovt at testen igen enten er lige så tydelig eller mindre tydelig dagen efter hvis det netop er for at hcg steg i løbet af dagen. Aaaah mit hoved gør ondt,

Og tak for dit tillykke

Anmeld Citér

29. oktober 2017

pb2017

Anonym skriver:

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid. Og får også en fin nok test om morgenen. Men om eftermiddagen/aftenen er den mere tydelig? Hvordan kan det være? Er med på at det har noget at gøre med hvor koncentreret urinen er, men det giver ikke meningen i mit hoved at det er mere koncentreret om aftenen hvor jeg i forvejen løber ud og tisser med jævne mellem OG drikker væske, kontra morgenurin hvor jeg har holdt tissepause i 6-7 timer og ikke har drukket væske? 

Har vedhæftet et billede af morgen og aftentest

Mener at have læst et sted, at nogle udskiller mere hcg i urinen om eftermiddagen, end om natten. Præcist hvorfor og hvorledes, ved jeg ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.