Udflåd ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. oktober 2017

Anonym trådstarter

I går aftes ved 23-tiden tog jeg en positiv ægløsningstest, og havde også det berømte æggehvide-udflåd, som kan strækkes mellem fingrene.

Men i mellemtiden har mit udflåd ændret sig, og i dag er det meget mere lotion-agtigt og kan slet ikke strækkes som i går. Det bekymrer mig lidt, da det jo tyder på, at jeg har haft ægløsning, selvom den først burde komme tidligst i aften (altså 24 timer efter den positive test). Jeg har testet hver 3-4. time de sidste par dage, og den test jeg tog kl 19.30 var negativ, så synes det virker underligt, hvis min ægløsning allerede har været der.

Hvad er jeres erfaring? Er der stadig chancer for ægløsning/graviditet, selvom æggehviden ikke er der? Eller skal jeg bare gå ud fra, at min ægløsning falder relativt kort tid efter en positiv test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2017

Ellybelly

Mit “æggehvide”-udflåd kommer altid 1-2 dage før jeg har min ægløsning, så tænker da helt klart stadig der er en chance - igang med jer 

Anmeld Citér

28. oktober 2017

Anonym trådstarter

Ellybelly skriver:

Mit “æggehvide”-udflåd kommer altid 1-2 dage før jeg har min ægløsning, så tænker da helt klart stadig der er en chance - igang med jer 

Ja, men grunden til min bekymring er, at jeg slet ikke har den slags udflåd længere, og at det måske derfor er et tegn på, at min ægløsning allerede har været der, selvom den ifølge testen først skulle komme her til aften  

Anmeld Citér

28. oktober 2017

idontknow

Jeg får den udflåd du snakker om 1-2 dage før min ægløsning. Ved min ægløsning er min udflåd næsten helt klar og og minder mere om vand end udflåd :-) 

Så tænker du stadig du er ved at gå ægløsning, ikke alle kvinder er ens ang udflåd ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.