Nye vs gl trip trap stole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.829 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg er så heldig at der er en lille ny på vej i min famille og jeg er derfor begynd af kigge på brugtmarkedet efter en trip trap stol som jeg kan havde stårning hos mig. Og jeg er tvivle om jeg skal valg den gl med træ bøjle og strop eller den nye med rygstøtte og bøjle i plastik jeg vil høre hvad folk har erfaring med de to udgaver. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2017

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Jeg har selv den nye, syntes det fungere godt at man kan fastmontere Newborn stolen på den (Muligvis også på den gamle) Og når de bliver ældre kan man sætte en pude på den nye, det kan man så vidt jeg ved ikke på den gamle. En fra min mødregruppe har den ældre model, og har et tæppe i ryggen - Men syntes det er bedre med den ny 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Marie2016

Vi har både den nye og den gamle model. Newborn-sædet kan klikkes fast på begge stole. Vi har ikke den nye plastik-bøjle, så den kender jeg ikke. Den gamle bøjle fungerer, så barnet ikke falder ned, men den støtter jo ikke barnets ryg. Vi lod baby sidde/ligge i newborn-sædet indtil hans ryg var så stærk, at han kunne sidde uden særlig rygstøtte, og det fungerede fint for os. 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Babilooo

Kommer an på hvor tyk barnet er

jeg kunne ikke skrue vores ned i newborn uden at gøre vold på ham 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.