2 spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2017

Anonym trådstarter

Godaften derude.. 

1. Spørgsmål: 

Min kæreste og jeg har lige haft sex og jeg har min ægløsning, godt og vel 15-20 minutter efter får jeg er stikkende fornemmelse i venstre side af underlivet - kan det være tegn på at ægget har sat sig fast eller er det lige hurtigt nok? 

2. Spørgsmål: 

Er der nogle der ved om denne skrønen er rigtigt? “Hvis man tager slimopløsene piller og forlin og man har sex på sin ægløsningsdage, så er der større chance for at blive gravid, fordi pillerne løsner ALT slim i kroppen og ægget har derved nemmere ved at sætte sig fast” er der evt nogle der har prøvet det og kan sige det hjælper? 

Har i evt andre tricks der hjalp hos jer ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Godaften derude.. 

1. Spørgsmål: 

Min kæreste og jeg har lige haft sex og jeg har min ægløsning, godt og vel 15-20 minutter efter får jeg er stikkende fornemmelse i venstre side af underlivet - kan det være tegn på at ægget har sat sig fast eller er det lige hurtigt nok? 

2. Spørgsmål: 

Er der nogle der ved om denne skrønen er rigtigt? “Hvis man tager slimopløsene piller og forlin og man har sex på sin ægløsningsdage, så er der større chance for at blive gravid, fordi pillerne løsner ALT slim i kroppen og ægget har derved nemmere ved at sætte sig fast” er der evt nogle der har prøvet det og kan sige det hjælper? 

1. Nej så hurtigt går det slet ikke. 

2. Kender ikk den skrøne. Men læste en artikel forleden om at D-vitamin og sollys/solarie kan hjælpe meget. Om det er sandt ved jeg ikke. 

Anmeld Citér

28. oktober 2017

ha

Lige en kommentar til skrønen, så fortyndet slim hjælper ikke på at blive gravid. Når man får en hormonspiral, så går den ind og fortynder slimet så ægget derved ikke kan sætte sig fast. Så slim skal der til! Men kender ikke til skrønen, og ej heller om det direkte kan hæmme mulighederne for en graviditet.. 

ægget sætter sig ikke fast så hurtigt efter samleje :-) 

Anmeld Citér

28. oktober 2017

Anonym trådstarter

Andre der har bud ? 

Anmeld Citér

28. oktober 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Andre der har bud ? 

På hvad? 

Som de andre siger, ægget sætter sig først fast en uges tid efter mener jeg.

og præparater der skulle fjerne slim lyder som en seriøs skrøne. Især når man nu tænker på at der skal slim til, for at noget som helst kan ske dernede. 

Anmeld Citér

28. oktober 2017

koeapabshicar

Nej det kan simpelthen ikke lade sig gøre at ægget sætter sig fast efter 20 min. Hvis du har din ægløsning så skal ægget jo vandre gennem æggestokkene hvor det skal møde sæden og skal derefter dele sig henover 2-5 dage og derefter sætter det sig fast. Ægget er sikkert ikke engang befrugtet efter 20 minutter. Så det kan slet ikke sætte sig fast :-) 

Anmeld Citér

28. oktober 2017

Anonym

Nej ægget har ikke sat sig fast. Det du sikkert har mærket er din ægløsning;-) 

Nej det er en skrøne det med slimopløser, Det skal slim til at transportere ægget og sæden sammen.

Du skal have dine vitaminer i balance og så kør på ved ægløsning, så skulle der nok komme gevinst en dag:-) 

Men ægget vil først dlyye sig fast om 4-5 dage. 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Godaften derude.. 

1. Spørgsmål: 

2. Spørgsmål: 

1) Ægget implanterer sig først 5-7 dage efter befrugtning, indtil da er man ikke gravid. 

Du kan have samleje lige oveni ægløsning uden at blive gravid, der er mange faktorer, der spiller ind.

Du kan også få ALLE symptomer på graviditet uden at være gravid, så stærk er din hjerne, hvis du bilder dig selv ind, at du er gravid.

Det er normalt at blive gravid i første cyklus - men det er altså også normalt, at der går op til 1 år, før det lykkes.

2) Tæt på den dummeste skrøne, jeg har læst. Slimløsnende løsner på ingen måde alt slim i kroppen, der er mange forskellige slags - og så ville du simpelthen dø.

For at blive gravid skal du netop have en tyk slimhinde, der er en del piger i fertilitetsbehandling, som kæmper med ikke at kunne producere en slimhinde, der er tyk nok til, at ægget kan implantere, så det er en meget vigtig faktor.

Anmeld Citér

3. november 2017

Anonym trådstarter

Hjælp... Ønsker så vidt muligt svar på dette spørgsmål ����

Jeg havde min mens d. 20/10-27/10, vi har haft sex hver dag lige siden, hvor min ægløsningstest har været positiv, spørgsmål er, kan jeg allerede være blevet gravid?

Jeg har morgenkvalme og kaster op ud af det blå og jeg tisser helt vildt og må også op om natten...

Syntes det hele er gået meget hurtigt, hvis det skulle være tilfældet?

I så fald, at det kan lade sig gøre at jeg er gravid, kan jeg endnu ikke fremvise en positiv test..

Nogle der har prøvet noget lign? ��

Anmeld Citér

3. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hjælp... Ønsker så vidt muligt svar på dette spørgsmål ����

Jeg havde min mens d. 20/10-27/10, vi har haft sex hver dag lige siden, hvor min ægløsningstest har været positiv, spørgsmål er, kan jeg allerede være blevet gravid?

Jeg har morgenkvalme og kaster op ud af det blå og jeg tisser helt vildt og må også op om natten...

Syntes det hele er gået meget hurtigt, hvis det skulle være tilfældet?

I så fald, at det kan lade sig gøre at jeg er gravid, kan jeg endnu ikke fremvise en positiv test..

Nogle der har prøvet noget lign? ��

Det er kun 14 dage siden du havde mens, jeg tror ikke allerede du kan få symptomer på graviditet og slet ikke tage en test da!  hvis et æg er blevet befrugtet, så har det endnu ikke sat sig fast og er egentlig en graviditet. 

"Morgenkvalme" er altså en myte, man vil kunne få kvalme på alle tider af døgnet. 

Jeg tror desværre at du tænker dig til symptomer.. 

Det er alt for tidligt at se om du er gravid. Du bliver nød til at vente til du skal have den næste mens. 

Du vil være 2+0 når du har ægløsning og vil kunne teste når du er 4+0. 

Tænk ikke over for mange Symptomer, nyd i stedet at hygge med manden og bliver testen positiv er jo kun en glædelig overraskelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.