Skylning af æggeleder .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Sagen er den at jeg har fået sådan en skylning af æggelederne og den højre var lukket. Lægen gav os en chance for at blive naturlige gravide på 70%, så det er jo gode Odds. 

Men lige siden jeg er blevet skyllet har jeg haft en prikken og stikken i underlivet, ikke noget som gør ondt, men bare sådan som om jeg skal have mens, men det skal jeg først d 8 nov. Det er 10 dage siden jeg blevet skyllet og lægen sagde at vi skulle sexe ved ægløsning hvilket vi har gjort, men siden det er det blevet en smule værre, ikke ondt stadig men prikken, stikken og murren OG oppustet! 

Jeg fik den vildeste kvalme igår og har idag fået sådan en varme i kroppen, mest i hovedet. Kan alt dette have noget med skylninhen at gøre?

Andre som har oplevet dette efter en skylning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger. 

Sagen er den at jeg har fået sådan en skylning af æggelederne og den højre var lukket. Lægen gav os en chance for at blive naturlige gravide på 70%, så det er jo gode Odds. 

Men lige siden jeg er blevet skyllet har jeg haft en prikken og stikken i underlivet, ikke noget som gør ondt, men bare sådan som om jeg skal have mens, men det skal jeg først d 8 nov. Det er 10 dage siden jeg blevet skyllet og lægen sagde at vi skulle sexe ved ægløsning hvilket vi har gjort, men siden det er det blevet en smule værre, ikke ondt stadig men prikken, stikken og murren OG oppustet! 

Jeg fik den vildeste kvalme igår og har idag fået sådan en varme i kroppen, mest i hovedet. Kan alt dette have noget med skylninhen at gøre?

Slet ingen? 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Drengemor1113

Anonym skriver:

Hej piger. 

Hejsa 

Jeg kan desværre ikke huske hvordan mit forløb var efter skylning.. Her var min ene æggeleder også lukket.

Hvis det ikke bliver bedre, kan du måske kontakte stedet hvor du fik skylning? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.