Hjælp søde kvinder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2017

MorOgMammi2018

Hej søde kvinder! 

Sagen er den at jeg er gravid i 4+3. Har testet rigtig flot positiv også ved lægen og rigtig flot hcg  i 3+6 på 132. 

Men siden igår har det strammet/spændt nede i underlivet tæt ved skedeåbningen. Jeg er så bange og  bekymret og kan ikke huske om det er normalt. Men forsatan det strammer det gør ikke ondt kun lidt ømt ... lægen mente ikke det var noget og havde hverken infektion eller blærebetændelse. 

Er bange for det er en begyndende abort? Men har slet ingen blod eller smerter udover det strammer/trykker/spænder nede ved underlivet tæt på skedeåbningen og skambenet 

Hvad tror i ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2017

Rtjm05

MorOgMammi2018 skriver:

Hej søde kvinder! 

Sagen er den at jeg er gravid i 4+3. Har testet rigtig flot positiv også ved lægen og rigtig flot hcg  i 3+6 på 132. 

Men siden igår har det strammet/spændt nede i underlivet tæt ved skedeåbningen. Jeg er så bange og  bekymret og kan ikke huske om det er normalt. Men forsatan det strammer det gør ikke ondt kun lidt ømt ... lægen mente ikke det var noget og havde hverken infektion eller blærebetændelse. 

Er bange for det er en begyndende abort? Men har slet ingen blod eller smerter udover det strammer/trykker/spænder nede ved underlivet tæt på skedeåbningen og skambenet 

Hvad tror i ?

Jeg tror det er din livmoder der er ved at gøre plads til baby, jeg har i begge mine graviditeter haft mens lignende smerter især de første 10-12 uger, derefter lidt i perioder, jeg har fået afvide det er ligamentsmerter, det er ubehageligt, men helt normalt.....

Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Så længe du ikke har smerter eller bløder så skal du ikke bekymre dig. Og nyd graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.