Ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2017

brevkassen-38030

Hej alle

jeg ville gerne høre jeres viden og erfaring i forhold til ægløsningstest.

vi har forsøgt at blive gravide i 3 måneder, og nu ville jeg undersøge hvorvidt jeg har ægløsning. Jeg har en normal cyklus på 28-30 dage. Jeg har nu taget testene i 4 dage i træk og i går blev den tydeligt kraftigt, men ikke ligeså meget som kontrolstregen. Jeg regnede derfor med at den ville være positiv i dag, men i stedet blev stregen meget svagere i resultatvinduet. 

Mit spørgsmål er så om jeg havde ægløsning i går, men den så mon er kommet efter jeg testede eller hvad tænker I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2017

idontknow

brevkassen-38030 skriver:

Hej alle

jeg ville gerne høre jeres viden og erfaring i forhold til ægløsningstest.

vi har forsøgt at blive gravide i 3 måneder, og nu ville jeg undersøge hvorvidt jeg har ægløsning. Jeg har en normal cyklus på 28-30 dage. Jeg har nu taget testene i 4 dage i træk og i går blev den tydeligt kraftigt, men ikke ligeså meget som kontrolstregen. Jeg regnede derfor med at den ville være positiv i dag, men i stedet blev stregen meget svagere i resultatvinduet. 

Mit spørgsmål er så om jeg havde ægløsning i går, men den så mon er kommet efter jeg testede eller hvad tænker I?

Den var ikke positiv hvis den var svagere en controlstregen:-) 

De skal være lige tydelige eller så skal test stregen være tydeligere:-) lige som den her( billede vedhæftet) fra hvilken dag er du begyndt at teste? 

Du vil få ægløsning 24-48 timer efter du har fået en positiv test :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. oktober 2017

brevkassen-38030

Jeg begyndte at teste 4 dage før forventet ægløsning. De blev tiltagende stærkere i farven, men aftager nu igen. På baggrund af det du skriver har jeg så sket ikke haft ægløsning selvom mit underliv tydeligt har indikeret det... 

Spørgsmålet er så om jeg overhovedet får ægløsning eller hvad der sker???

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.