Det forvirrer mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

qp

at der nu kan skrives med alle mulige skrifttyper...

Når jeg læser en tråd kan jeg mærke det forvirrer mit øje, at der pludselig fremspringer en helt ny skrift i en helt anden skriftstørrelse end det andet...

Det bliver for rodet inde i mit hovede...  - endnu mere end i forvejen!

Måske det bliver bedre med tiden hvis man bare vænner sig til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

qp

qp skriver:

at der nu kan skrives med alle mulige skrifttyper...

Når jeg læser en tråd kan jeg mærke det forvirrer mit øje, at der pludselig fremspringer en helt ny skrift i en helt anden skriftstørrelse end det andet...

Det bliver for rodet inde i mit hovede...  - endnu mere end i forvejen!

Måske det bliver bedre med tiden hvis man bare vænner sig til det?

Kan i se forskel på skrifttyperne?

Anmeld

11. oktober 2009

mariamiss6

qp skriver:

Kan i se forskel på skrifttyperne?

hvis du mener de to du har brugt nu, så ja, jeg kan godt se forskel.

Det er forvirrende med den første type du brugte her i indlægget, fordi den er så lille, men hvis bare det er til at læse, så generer det mig som sådan ikke. Endnu i hvert fald...

Anmeld

11. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeg skal også lige vænne mig til det.

Anmeld

12. oktober 2009

qp

Jep mon ik det kræver tilvænning

Anmeld

12. oktober 2009

Misjelle

Synes det er fint nok så længe man ikke vælger sådan en lille skrifttype !!!

Anmeld

12. oktober 2009

malou

Man kan jo bare gøre dem større bogstaverne eller skrive med fed skrift så går det hele lettere men er helt klart med på hvad du mener...

Knus Malou    

Anmeld

12. oktober 2009

qp

I'll do that.... but I don't have control over what others choose to do

Anmeld

12. oktober 2009

Miamaja

qp skriver:

I'll do that.... but I don't have control over what others choose to do

personligt saa er det ihvertfald en hel del bedre end den totalt sort og rod markerede tekst variation du sommetider vaelger at skrive paa

And last but not least.. its probably a good thing you (or anyone for that matter) don't have that control ... hmmm why are we writing in english on this danish site?? Hahaha

Anmeld

12. oktober 2009

qp

Miamaja skriver:

personligt saa er det ihvertfald en hel del bedre end den totalt sort og rod markerede tekst variation du sommetider vaelger at skrive paa

And last but not least.. its probably a good thing you (or anyone for that matter) don't have that control ... hmmm why are we writing in english on this danish site?? Hahaha

Ja jeg tror nu heller ikke dem der skriver med småt gør det fordi det er forvirrende for dem - det er nok overskueligt for deres øjne, ligesom mine feeede tekster også er det for mine øjne!

Jeg synes bare, at alle de skrifttyper og størrelser forvirrer mig når jeg læser i de forskellige tråde... Men måske min hjerne med tiden lærer, at omstille sig - jeg kan ihvertfald ikke undgå, at træne den til det når jeg jo bruger siden og læser tråde....

Well I guess some things just sound better when they're written in english!   poems, love letters, romantic talking ect....   (ik fordi det var specielt romantisk) hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.