MA hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Vi skulle i dag til NF, og vi havde virkelig glædet os til at se den lille. Desværre var der ingenting at se. Fosteret er gået til grunde i 7. uge. Jeg skal have det fjernet i morgen.

nu har jeg jo tusinde spørgsmål til jer der har prøvet en MA.

hvornår stod i med en negativ graviditetstest? Hvornår havde i ægløsning? Hvornår fik i næste mens? Hvor hurtigt blev i gravide igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2017

Boble123

Jeg er ked af at høre at du har mistet. 

Jeg havde en MA i 2015 i uge 11 og fik en udskrabning. Jeg havde først en negativ test efter 4 måneder og efter 5 måneder var jeg gravid igen. 

Jeg har lige været igennem endnu en MA, denne gang i uge 14, og 14 dage efter var mit hcg på 13.

Så jeg tror simpelthen ikke at alt har været ude efter min udskrabning i 2015.

Normalt siger man at der går 4-6 uger før hcg er ude af kroppen, men jeg tror dog det er meget individuelt. 

Men jeg synes du skal bede om at få målt dit hcg, så du kan følge med i hvor langt din krop er fra at blive sig selv igen. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Vi skulle i dag til NF, og vi havde virkelig glædet os til at se den lille. Desværre var der ingenting at se. Fosteret er gået til grunde i 7. uge. Jeg skal have det fjernet i morgen.

hvornår stod i med en negativ graviditetstest? Hvornår havde i ægløsning? Hvornår fik i næste mens? Hvor hurtigt blev i gravide igen? 

Hej du, 

Åh, det er vare så svært, når man står dér og drømmen er brast. 

Jeg havde en MA i oktober sidste år, hvor fosteret gik til grunde i 9+0, og jeg fik en udskrabning. Jeg testede negativt efter 3 uger, og fik mens igen efter 6 uger. Stod med positiv test 5,5 måned efter udskrabningen.

Hvornår jeg havde ægløsning ved jeg ikke, det har jeg aldrig rigtig testet for. Vi blev i øvrigt anbefalet at vente til efter første rigtige mens med at prøve igen, så både kroppen og psyken lige havde tid til at bearbejde det. 

Anmeld Citér

26. oktober 2017

BG17

Profilbillede for BG17
Anonym skriver:

Stor krammer til dig. Det gør så ubeskriveligt ondt med en MA og det hele føles så uretfærdigt. 

Jeg havde en MA med tvillinger i august. Det blev opdaget i uge 11, hvor jeg fik lavet et udskrab. Lægen tog blodprøver efterfølgende for at måle mit hCG. Det var nede efter nogle uger, og jeg fik min mens 5 uger efter udskrabet. Jeg er på 2. cyklus nu og er ikke gravid endnu. 

Jeg håber I kommer igennem dagen i morgen. Det hele kan føles trist og forkert, men det bliver bedre med tiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.