Wauw sikke en forskel og tror i på spåkoner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
2 svar
3 synes godt om
25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har fundet ud af at jeg er gravid. Jeg er 3+4 idag og har virkelig lavet en tydelig test ift min sidste graviditet. 

Det er 4 gang jeg er gravid. Men har mistet de 3 første. Jeg mødte en mand som "ser" ting. Han så mig med 2 børn i 2018. Jeg tænkte først at det kunne jo ikke lade sig gøre, så tænkte jeg bagefter. Mon det kan være min dreng oppe i himlen og evt en ny graviditet han har set? Eller at jeg måske bliver gravid med tvillinger? eller måske er det mit kommende barn og min venindes kommende barn?

men nu er jeg sgu gravid og som skrevet er det vildt en forskel der er på mine teste. Billederne er begge fra dag 3+4 den fra valmed er fra min sidste graviditet og den fra invitro er fra denne. Der er jo en kæmpe forskel! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2017

Abracadabra

Tillykke med graviditeten og NEJ!!, jeg tror ikke på spåkoner. Men hvis du er indstillet på at fortolke hans budskab så kreativt, er det selvfølgelig nemt for ham at spå 'rigtigt'.

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Tillykke med graviditeten og NEJ!!, jeg tror ikke på spåkoner. Men hvis du er indstillet på at fortolke hans budskab så kreativt, er det selvfølgelig nemt for ham at spå 'rigtigt'.

Det var mere fordi jeg ikke ved hvordan jeg skulle tolke hans syn. Jeg tænkte bare at den eneste måde at nå at få 2 børn på i 2018 var tvillinger og det er ret usandsynligt jo. Men hvor meget man også skal tro på sådan noget ved jeg ikke, jeg synes bare det er ret sjovt sådan noget

og tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.