Kan det ende i en bio alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
10 svar
2 synes godt om
25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Har taget et par positive teste de sidste par dage, er 3+4 idag. Jeg oplevede engang en bio. Testen var mega svag men kunne ses, men der skete ikke en udvikling i 3 dage. Og på 4 dagen kom min menstruation. 

Jeg er nervøs for at det sker igen men synes mine teste er noget mere positive end den gang. 

Er der nogen der har fået uden tvivl positive teste og alligevel har fået deres mens til tiden?

stregerne viste sig efter 1 min. Og efter 2 min så de ud som på billederne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2017

Thilde86

Det kan jo ende i en bio helt indtil uge 6. Går det til inden da hedder det en bio, og efter da hedder det så en spontan abort. Men jo længere hen man kommer, des mindre bliver risikoen for at graviditeten går til grunde. Men indtil uge 6 går mindst 50 procent af alle graviditeter til grunde - de fleste af dem heldigvis uden folk når at finde ud af, at de er gravide 

Vi kan jo ikke svare på om denne graviditet ender ligesom sidst for dig eller ender med en sund og rask bebs i dine arme om mange måneder, men håber da bestemt på det sidste for dig, og så tillykke  Og husk på at den lille derinde har brug for at du tror på det. Så tillad dig selv også at være glad, for nu er det første skridt mod en lille baby i hvert fald lykkedes  Nu skal den bare blive derinde 

Jeg testede i øvrigt også positiv 3+4 og er i dag 22+5 med en lille og meget livlig og sund og rask dreng i maven 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Det kan jo ende i en bio helt indtil uge 6. Går det til inden da hedder det en bio, og efter da hedder det så en spontan abort. Men jo længere hen man kommer, des mindre bliver risikoen for at graviditeten går til grunde. Men indtil uge 6 går mindst 50 procent af alle graviditeter til grunde - de fleste af dem heldigvis uden folk når at finde ud af, at de er gravide 

Vi kan jo ikke svare på om denne graviditet ender ligesom sidst for dig eller ender med en sund og rask bebs i dine arme om mange måneder, men håber da bestemt på det sidste for dig, og så tillykke  Og husk på at den lille derinde har brug for at du tror på det. Så tillad dig selv også at være glad, for nu er det første skridt mod en lille baby i hvert fald lykkedes  Nu skal den bare blive derinde 

Jeg testede i øvrigt også positiv 3+4 og er i dag 22+5 med en lille og meget livlig og sund og rask dreng i maven 

Fårk.. ja okay. Så håber jeg på det bedste. Det er også svært her i starten når alt er så skrøbeligt og man ingen symptomer har 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

CBbaby

Jeg havde ingen symptomer, før baby begyndte at sparke. Eller var det meget sparsomt. Og jeg kender altså rigtig mange, som har haft det sådan. 

Jeg var ikke rigtig mere træt. Jeg blev lidt hurtigere forpustet og skulle tisse om natten. Men havde aldrig kvalme eller noget. Jeg har altså et barn på 2 år den dag i dag

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Jeg havde ingen symptomer, før baby begyndte at sparke. Eller var det meget sparsomt. Og jeg kender altså rigtig mange, som har haft det sådan. 

Jeg var ikke rigtig mere træt. Jeg blev lidt hurtigere forpustet og skulle tisse om natten. Men havde aldrig kvalme eller noget. Jeg har altså et barn på 2 år den dag i dag

Okay. Jeg må bare håbe på det bedste. Og se om det går denne gang. 

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Drengemor1113

Tro på det bedste  Og som nævnt, BIO helt indtil 6+0. 

Dine teste ser fine ud - hvor langt er du? 

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Anonym trådstarter

Drengemor1113 skriver:

Tro på det bedste  Og som nævnt, BIO helt indtil 6+0. 

Dine teste ser fine ud - hvor langt er du? 

Ja det er også rigtigt. 

Jeg er 3+6 idag, har taget en test men godt nok et andet mærke 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Drengemor1113

Anonym skriver:

Ja det er også rigtigt. 

Jeg er 3+6 idag, har taget en test men godt nok et andet mærke 

Den er så fin positiv og du er ikke engang gået over tid endnu 

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Anonym trådstarter

Drengemor1113 skriver:

Den er så fin positiv og du er ikke engang gået over tid endnu 

Pyh okay. Jeg prøver at se tiden an. Min spontan abort sidder åbenbart dybere i mig end jeg troede

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Drengemor1113

Anonym skriver:

Pyh okay. Jeg prøver at se tiden an. Min spontan abort sidder åbenbart dybere i mig end jeg troede

Kan sagtens følge dig. Jeg vil være et nervevrag hvis jeg bliver gravid. 

Held og lykke ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.