Anonym skriver:
Hej alle.
Jeg skriver herinde fordi jeg har brug for at komme ud med noget og "snakke" med andre. I mit privatliv har jeg egentlig kun 1 person jeg kan tale åbent med om sex udover min mand. Den ene person er så ukontaktbar de næste par uger, så nu hår det ud over jer herinde. Min mand og jeg har egentlig altid haft et ret eksperimenterende sexliv m. bla lidt "hårdere" bdsm, rollespil og iltregulering. Dette er grunden til at der er meget få jeg kan tale med om vores sexliv, da folk ofte er enten ret dømmende eller helt uforstående. De sidste par år har vi talt om at finde en ekstra mand, men er blevet bremset i det fordi vi ikke lige ved hvor dælen man starter med at finde sådan en, der kan være med på det og hvordan man så starter den samtale op. Men nu fortæller min mand mig så, at han har fundet en. Og han har faktisk også spurgt ham. Og han er squ med på den. 
Men selvom vi som sagt har været ret eksperimenterende, så er dette helt nyt territorie. Så mit spørgsmål er lidt - er der nogen, der har erfaring med den slags og har nogle "input" til at få en god oplevelse? 
Hvis det viser sig at være noget for jer så kan jeg anbefale scor.dk. Der er mange derinde der søger par til 3 kanter. Og der er mange man kan dele oplevelse og grænser med. Og få nye ideer fra 
når det så er sagt. Så har jeg prøvet både 3 kant m/m/k og k/k/m.
I m/m/k situationen hjalp det meget kun at være sammen med den ene til at starte med og at den anden så ligesom bare hængtede jeg på når han følte for det. I jeres tilfælde ville jeg nok vælge at være sammen med ekstra manden og det så var din mand der hægtede sig på. 
god fornøjelse. Synd du ikk har flere at tale med. Ville gerne tale med dig om sådan nogle ting hvis det var. Jeg dømmer ingen og synes kun det er fedt at høre andres erfaringer og lyster.
Hilsen en med nymphoman "diagnose" konstateret
Anmeld
Citér