Snot på ørerne - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.411 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2017

Sujan

hjælp hjælp hjælp

jeg har i forbindelse med forkølelse fået snot på ørerne. Kan ikke tryk udligne og går i en bobbel konstant. Har varet omkring 2 uger. Det er hårdt for koncentrerer mig hele tiden for at høre noget. Er så træt i mit hoved. Lægen kiggede mig i ørerne i går og det er ikke en decideret mellemørebetændelse. Men en gang snot på ørerne. Jeg fik en binyrebarkhormon næsespray som ikke virker indtil videre. 

Har prøvet alt for at udligne tryk men intet hjælper. Er heller ikke propper af voks der sidder så hjælper ikke at skylle. 

Nogen der har prøvet noget lign. der kan komme med råd eller bud på hvornår det forsvinder. Føler mig snart som en zombie. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2017

Snoopy77

Jeg har prøvet det samme, jeg kunne så heller ikke lugte eller smage noget, det varede ca. 4 uger. Jeg var virkelig træt fordi jeg skulle koncentrere mig om at høre hvad folk sagde. 

Øre-næse-halslægen kaldte det noget jeg desværre ikke kan huske. 

God bedring. 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Sujan

Snoopy77 skriver:

Jeg har prøvet det samme, jeg kunne så heller ikke lugte eller smage noget, det varede ca. 4 uger. Jeg var virkelig træt fordi jeg skulle koncentrere mig om at høre hvad folk sagde. 

Øre-næse-halslægen kaldte det noget jeg desværre ikke kan huske. 

God bedring. 

Kan heller ikke lugte eller smage noget... man føler sig helt afskåret fra omverden. Arbejder et sted med mange lyde og mange mennesker, så er virkelig en udfordring... så håber virkelig snart det er ovre.... skulle du gøre noget for at få det til at gå væk eller skal man bare have tålmodighed?

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Jn81

Prøv at Google på Katrine birk... zoneterapi punkter... ligger i min seng så kan ikke lige kigge i min bog fra hende men meeeener at der er et punkt mod snot v ørene... god bedring 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Sujan

Jn81 skriver:

Prøv at Google på Katrine birk... zoneterapi punkter... ligger i min seng så kan ikke lige kigge i min bog fra hende men meeeener at der er et punkt mod snot v ørene... god bedring 

Det vil jeg undersøge... tak for råd:-)

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Snoopy77

Sujan skriver:

Kan heller ikke lugte eller smage noget... man føler sig helt afskåret fra omverden. Arbejder et sted med mange lyde og mange mennesker, så er virkelig en udfordring... så håber virkelig snart det er ovre.... skulle du gøre noget for at få det til at gå væk eller skal man bare have tålmodighed?

Jeg fik også næsespray med binyrebarkhormon men om det var den der hjalp, eller bare tiden der skulle gå, ved jeg ikke. 

Arbejdede dengang også et sted med mennesker og var så træt. 

Jeg husker at det hjalp at have hovedtelefoner på, ikke de små der skal ind i ørene, men dem der sidder udenpå. De hjalp på den der hule fornemmelse jeg havde i hovedet. Kunne også høre min egen stemme inde i hovedet, det hjalp hovedtelefonerne også på. Havde dem jo ikke på på arbejde, men hjemme. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.