Hvad hedder jeres baby i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

CarinaSB

vores hed sofus da vi fik kønnet afvide .. ellers var det drengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Harfeletten

Emil blev kaldt Guf, da han var inde i maven .. Det var min nevø der begyndte at kalde ham for "fætter guf" , så det holdte ved, og det gør det egentlig stadig

Jeg selv kaldte ham Skippern eller Laberlarven

Anmeld

12. oktober 2009

Henriette72

Selma hed "Baby" til vi fandt ud af at det var en pige, så hed hun "bare"Selma. Nu hedder baby Aja og det er selvom vi ikk ved om det bliver en dreng eller en pige

Knus

Anmeld

12. oktober 2009

MaleneG

Her bliver hun kaldt enten for bebser, fars pige, lille pigen

Jeps far mand glæder sig sådan til at få sin lille pige ud

Anmeld

12. oktober 2009

CGTN

creative skriver:

her klader vi den bæbs eller guldborg vi grine meget af det navne da vi læste det i navnebogen, jeg frygter det bliver svært at vende sig af med igen, tænk vis jeg syndes bæbs linder en guldborg når det stikker næsen ud i verden, det håber jeg virklig ikke men det er ved at blive en vane at kalde bæbs det 

Kunne ikke lade være med og smile lidt ad dit indlæg, for min olde hed Guldborg

Herhjemme mener kæresten han skal hedde Malthe (hvilket jeg ikke mener), så det render han og kalder ham for, at vænne mig til det.

Ellers hedder han bebs, junior eller tumlingen

Anmeld

12. oktober 2009

baby2010

Efter terminsscanning i 8. uge lignede den ifølge min søster en kinareje - så det kaldte hund en.

Vi har selv hele tiden kaldt den "den lille", min far kalder den "babbe" - vi har navn til både en dreng og en pige klar, så på onsdag får den et rigtigt navn!

Anmeld

12. oktober 2009

betina

Vores bliver kaldt Blop eller Bebs eller lillemanden

Anmeld

12. oktober 2009

Munder

Andrea hed "Spunken" eller "lillefis"

Anmeld

12. oktober 2009

Hjaltesmor

Hjalte hed Rumle inde i maven, fordi det ofte føltes som en rumlen, når han bevægede sig.

Efter han er kommet ud, kan han stadigt blive kaldt Rumle ind imellem, fordi det af og til 'rumler' i bleen.

Anmeld

12. oktober 2009

BabyTosset

Vores er i lang tid blevet kaldt "den" og "bebsen", men nu er jeg gået lidt over til "baby" eller "fodboldspilleren". Der er nemlig masser af liv i den lille møgunge derinde  Men håber at vi kan give et rigtigt navn på tirsdag i næste uge, når vi skal til MD scanning!

Knus Pia 18+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.