Hej alle herinde
Jeg vidste ikke helt hvor jeg skulle placere det her indlæg.
Jeg er lidt fortvivlet, forvirret og måske også lidt såret i virkeligheden?
Min kæreste og jeg venter en maj baby. Jeg er 9+3 idag og alt er dejligt..
Vi har et hus sammen og vores forhold fungerer godt. Vi er begge indstillet på, at vi vil finde en god og sund måde at forene karriere og familieliv på, når vi skal være 3. Jeg har stadig 3 års uddannelse tilbage og min kæreste er allerede igang med at danne sin karriere. Han er meget ambitiøs, hvilket jeg elsker ham for.
Nu har han lige fået et job tilbud 4 timers kørsel fra vores hjem. Det er (efter sigende) et tilbud han virkelig gerne vil have. Men jeg vil ikke flytte med, jeg vil ikke flytte fra mit netværk, vores familier, vores base og al min tryghed. Det er han ked af, men han forstår mig godt.
Vi taler om, at han kan bo der i hverdagene og komme hjem i weekenden. Men kan det fungere? Jeg er fuldt besluttet på at jeg ikke vil, kan eller skal forhindre ham i at udleve sine drømme. Der er tale om en 2 årig kontrakt.
Men jeg er i tvivl, hvordan vil vores liv blive? Er der nogen herinde der har stået i en lignende situation? Nogen der har prøvet at have et langdistance forhold - med en baby?
Hvad følte i? Hvordan gik det?
Anmeld
Citér